اخبار داغ

محمود پاک نیت:

جشنواره تئاتر بسیج قدمی مثبت برای بسیجیان هنرمند است

جشنواره تئاتر بسیج قدمی مثبت برای بسیجیان هنرمند است
زیگر سینما و تلویزیون گفت: جشنواره هایی چون جشنواره تئاتر بسیج که از سوی نهادهای انقلابی چون سازمان بسیج هنرمندان برگزار می شود قدم مثبتی است برای جوانانی که در عمل و حقیقتا بسیجی کار و فعالیت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود پاک نیت  در گفتگو با خبرنگار ندای ساحل؛ به مزیت های برگزاری جشنواره های تئاتر و سینما پرداخت و اظهار داشت: از مزیت های جشنواره هایی نظیر تئاتر دور هم جمع شدن گروه های مختلف نمایشی است که گروه های نمایشی از نزدیک با یکدیگر آشنا می شوند و بدین صورت با مشکلات یگدیگر از نزدیک روبه رو خواهند شد و  نسبت به مشکلات یکدیگر درک صحیحی پیدا می کنند.
وی ادامه داد: نزدیکی گروه های نمایشی در جشنواره و انتقاد آنها از یکدیگر باعث سازندگی در گروه های نمایشی می شود و همچنین نقدهایی که اساتید و داوران حاضر در جشنواره ها به کارهای نمایشی روا می دارند باعث ارتقا سطح کارهای نمایشی می شود و این خود بزرگترین مزیت فرهنگی و هنری برگزاری جشنواره ها است.
بازیگر نام آشنا کشورمان به جشنواره تئاتر بسیج نیز که چندی پیش در استان هرمزگان برگزار شد، اشاره کرد و اظهار داشت: جشنواره هایی چون جشنواره تئاتر بسیج که از سوی نهادهای انقلابی چون سازمان بسیج هنرمندان برگزار می شود قدم مثبتی است برای جوانانی که در عمل و حقیقتا بسیجی کار و فعالیت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ساحل,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه