اخبار داغ

فرماندار خلخال:

استفاده از امکانات دولتی در حمایت از نامزدهای انتخاباتی ممنوع است

استفاده از امکانات دولتی در حمایت از نامزدهای انتخاباتی ممنوع است
فرماندار خلخال گفت: فعالیت مدیران دستگاه ها و در اختیار قراردادن امکانات دولتی برای نامزدهای انتخاباتی ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو، فریدون بابایی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال در اسفند ماه گفت: هر گونه فعالیت مدیران دستگاه ها برای نامزد های انتخاباتی و در اختیار قرار دادن امکانات دولتی از هر قبیل به نامزدها ممنوع بوده و پیگیری قانونی و با متخلفین در این حوزه برخورد قانونی وقاطع انجام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

فرماندار خلخال با اشاره به ایام نوروز و تعطیلات پیش رو و تلاقی این این تعطیلات و نوروز باستانی با ایام ثبت نام انتخابات گفت: این ایام از شرایط خاصی برخوردار بوده وباید همه مدیران ضمن توجه به مقررات شورای اداری شهرستان آماده انجام وظایف باشند.

,

وی ضمن تقدیر ا زمدیریت بحران شهرستان خلخال گفت: با توجه به شرایط شهرستان مدیران آمادگی هر گونه خدمات رسانی به مردم را داشته باشندواینطور نباشد که مدیری از نبود امکانات اداره خود را بهانه برای این منظور قرار دهد و در شرایط مدیریت بحران فرماندار شهرستان قادر است به لحاظ شرایط حساس مدیریت بحران مدیر را برکنار و نفر جایگزین انتخاب وپس از رفع بحران  برخورد لازم وقانونی با مدیر انجام خواهد گرفت.

,

به گزارش ازناو ، در این جلسه فرماندار خلخال ضمن اشاره به تشکیل ستاد تسهیلات سفر شهرستان خلخال گفت: موارد لازم در خصوص رفع معایب در حوزه راهداری ، زیباسازی شهر خلخال، ایجادامکانات برای گردشگران و توجه به بهداشت نانوایی ها و نظارت بر بازار  و ... وخدمت رسانی مطلوب به مدیران تذکر داده شده که جلسه دوم ستاد تسهیلات سفر بین تاریخ 20 تا 25 اسفند تشکیل و عملا اقدامات انجام شده مدیران در حوزه ستاد تسهیلات سفر پیگیری و عملی خواهد شد.

,

وی از تلاش های نماینده مردم خلخال وکوثر و مدیران شهرستان در خدمت رسانی به مردم تقدیر و گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی مدیران شهرستان خوب عمل کرده اندو انتظار می رود در ادامه نیز این اقدامات با سرعت انجام گیرد.

,

در این جلسه فرماندار خلخال ضمن تقدیر از خبرنگاران صداو سیما وایرنا   از صدا و سیمای مرکز اردبیل انتقاد و گفت: تذکرات لازم در جهت انعکاس شایسته اخبار شهرستان خلخال به مدیریت این حوزه داده شده وانتظار می رود مدیریت مرکز اردبیل با برخورد سلیقه ای افراد که منجر به نارضایتی مردم خلخال از صدا وسیما شده رفع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه