اخبار داغ

با مشارکت خیرین محقق شد؛

افتتاح آموزشگاه ۱۲ کلاسه خیّرساز در دلیجان+عکس

افتتاح آموزشگاه ۱۲ کلاسه خیّرساز در دلیجان+عکس
آموزشگاه و هنرستان ۱۲ کلاسه خیّرساز با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و خیرین در دلیجان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از پیام دلیجان، آموزشگاه و هنرستان ۱۲ کلاسه خیّرساز دامن افشان با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین استانی و  شهرستانی و خیرین در روز چهارشنبه چهارم اسفندماه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان،,

 

,

, ,

 

,

محمود زمانی‌قمی استاندار مرکزی ضمن تقدیر از حمایت های خیرین در ساخت مدرسه گفت: خیرین مدرسه ساز استان مرکزی در این عرصه حضور پررنگی دارند و نقش تاثیر گذار خود را به خوبی اجرا می کنند.

,

 

,

زمانی‌قمی به اهمیت کارهای خداپسندانه در جامعه اشاره کرد و افزود: مدرسه سازی به دلیل فراهم کردن زمینه افزایش دانش فرزندان این آب و خاک از یک جایگاه و ارزش ویژه ای برخوردار است.

,

 

,

وی ادامه داد: در شرایطی  که اعتبارات دولتی هم کاهش داشته است حضور و مشارکت مجمع خیران مدرسه ساز بسیار ضروری است.

,

 

,

استاندار مرکزی آموزش و پرورش را بستر توسعه پایدار کشور عنوان کرد و افزود: در صورتی که آموزش و پرورش موفقی داشته باشیم، توسعه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را شاهد خواهیم بود.

,

 

,

آموزشگاه ۱۲ کلاسه خیرساز دامن افشان در سه طبقه و با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال به همت خیر گرانقدر غلامرضا دامن افشان احداث و به نام پدر بزرگوار ایشان محمد علی دامن افشان نامگذاری شده است.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه