اخبار داغ

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد:

جزئیات رهاسازی نوزاد ۲ ماهه در روستای «بیلوردی» هریس

جزئیات رهاسازی نوزاد ۲ ماهه در روستای «بیلوردی» هریس
مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی در خصوص جزئیات رهاسازی نوزاد دو ماهه روستای «بیلوردی» هریس توضیحاتی ارائه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آنا خبر، محسن ارشدزاده  اظهار کرد: نوزاد  دو ماهه‌ای که روز گذشته در«ینگجه» هریس رها شده بود، توسط نیروی انتظامی بخش «بیلوردی» تحویل بهزیستی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آنا خبر، ,


 وی با بیان اینکه این نوزاد جلوی مسجدی در روستای «بیلوردی» رها شده بود و اهالی محل به نیروی انتظامی اطلاع داده‌اند، گفت: به دلیل عدم وجود شیرخوارگاه در اهر این نوزاد تحویل شیرخوارگاه احسان تبریز شد.

,
,


 مدیرکل بهزیستی استان افزود: با توجه به معاینات پزشکی، در بدن نوزاد جای بخیه جراحی مشاهده شده و به احتمال زیاد دارای مشکل و بیماری است.

,
,


 وی تصریح کرد: دلایل مختلفی برای رهایی کودک وجود دارد که یکی از آنها وجود زمینه بیماری در کودک است که در این کودک علاوه بر وجود جای بخیه احتمال مشکل ذهنی نیز وجود دارد.

,
,


 ارشدزاده با اشاره به اینکه متاسفانه دلایلی مانند اختلاف در خانواده، مشکلات بیماری کودکان و مشکلات اقتصادی باعث می‌شود تا والدین کودک خود را سر راه بگذارند، گفت: تا پایان فصل پاییز سال‌جاری ۱۱ کودک رها شده وجود داشت که تحویل شیرخوارگاه‌ها شدند ولی میزان کودک رها شده در استان نسبت به سال‌های قبل کاهش زیادی داشته است.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه