اخبار داغ

در اتفاقی نادر؛

مهره منچ، عامل فوت دانش آموز زنجانی شد/ موضوع در دست پیگیری است

مهره منچ، عامل فوت دانش آموز زنجانی شد/ موضوع در دست پیگیری است
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:در اتفاقی عجیب و نادر دانش آموز زنجانی پس از بازی منچ، مهره را قورت داده است که این موضوع موجب فوت وی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رهبر طوماری در گفت و گو با موج رسا; در مورد مرگ یکی از دانش‌ آموزان مدرسه ابتدایی زنجان اظهار داشت: قورت دادن مهره منچ، عامل فوت این دانش ‌آموز بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه منچ به عنوان یکی از ابزارهای ورزش های مورد استفاده در مدرسه محسوب نمی شود، افزود: این دانش آموز این وسیله را از خانه به مدرسه آورده بود.

,

این مسئول با اشاره به اینکه پیگیری های لازم در این زمینه از سوی آموزش و پرورش انجام می شود، تصریح مرد: اقدامات درمانی به موقع انجام شد، اما این تلاش بی حاصل بود.

,

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان بیان داشت: جای تعجب دارد که این دانش آموز مهره منچ را قورت داده است و همین موجب فوت وی شده است.

,

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: احتمال می شود این دانش آموز پس از بازی این دانش‌آموز مهره منچ را در دهان خود گذاشته که مانع تنفس این دانش‌آموز شده است.

,

وی با بیان اینکه این دانش ‌آموز پایه ششم،در مدرسه 13 آبان ناحیه یک زنجان مشغول به تحصیل بوده است، افزود: از سوی مدیران استانی این موضوع در حال پیگیری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه