اخبار داغ

یادداشت /

یکشــنبه ســیاه (2)

یکشــنبه ســیاه (2)
راستی از فراکسیون پر های و هوی ترک زبانان چه خبر؟ مثل اینکه موش زایید؟! جالب است از ایربگهای دولت یکی عضو همین فراکسیون بود! و دیگری اسکورت وزیر هنگام ورود به مجلس!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زیتون در یادداشتی به قلم حسن عدالتی نوشت: یکشنبه سیاه دوم هم، همانگونه که پیش بینی می شد رخ داد. یک رو سیاهی برای کسانیکه دل به حمایت غیر ملت دوختند و شدند وکیل دوله!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یکشنبه ای گذشت و می خواهم وقایع را از دید مردم عادی همین کارمندان، کارگران و لبو فروشان به عرض نمایندگان لیستی برسانم.

,

روز یکشنبه، نمایندگان لیستی دولت (ببخشید ملت)، از مقابل جماعتی گذشتند که برای رساندن درد مسکن مهرشان در مقابل مجلس تجمع کرده بودند!

,

روز یکشنبه، گوش نمایندگان لیستی، پر بود از فریاد سوختم مسافران امام غریب!

,

گوش نمایندگان لیستی پر بود از فریاد افتخار وزیر که به رهبری عرض میکرد: این سامانه جدید هدایت قطار چه مزایای دارد و دیگر ریزعلی خواجوی باید بازنشسته شود.

,

گوش نمایندگان لیستی پر بود از ضجه مادران و کودکان در فراغ پدر که نه می توانستند و نه ممکن بود که پیکر سوخته اش را در آغوش گیرند!

,

گوش نمایندگان لیستی پر بود از فریاد مسافرین خسته و محبوس در هواپیما!

,

گوش نمایندگان لیستی پر بود از صدای بی تدبیری در خرید هواپیمایی که فقط در چند فرودگاه خاص در جهان می تواند بر زمین بنشیند. اما مردم نگران جاده های پرخطر هستند تا با خودروی بی کیفیتشان در آن تردد کنند.

,

گوش نمایندگان لیستی پر بود از فریاد مدیری که با چشمان اشکبار التماس می کرد ساخت کشتی را به شرکت ایرانی بسپارند تا از ورشکستگی نجات یابد!

,

گوش نمایندگان لیستی پر بود از فریاد استغاثه کارکنان کارخانه واگن سازی برای اینکه هزینه خرید حداقل یک هواپیما را به آنان بدهد تا واگنهایی ساخته و مردم در آسایش سوار قطار شوند! البته اگر قطار تصادف نکند و مسافرین زنده زنده نسوزند...

,

گوش نمایندگان لیستی پر بود از ...

,

ولش کن گوش پر بودن که هنر نیست وقتی نخواهی بشنوی و نخواهی که درد مردم را بفهمی...

,

گوش آنان هنوز پر است از صدای مردی که تاکید می کرد به تمام لیست رای دهید! تا مردم در جستجوی مفر و راه نجات از بلبشور اقتصادی، با رای دادن به این لیست و تحکیم موقعیت برجام، آرزومند گشایش هر روزه باشند!

,

اما زهی خیال باطل کدام گشایش؟ آفتاب تابان حتی روشنایی یک لامپ 60 وات را هم نداشت!

,

و دولت می داند که برجام، نافرجام و ناکام مرد! و امروز فقط با نامش عشق بازی می کنند شاید و تاکید میکنم، تنها داشته و راه نجات باشد برایشان در اردیبهشت96!

,

البته برجام هر چه نداشته برای نمایندگان لیستی خوش یمن بود! وگرنه چه کسی به این ناشناسان رای میداد!

,

راستی از فراکسیون پر های و هوی ترک زبانان چه خبر؟ مثل اینکه موش زایید؟!

,

جالب است از ایربگهای دولت یکی عضو همین فراکسیون بود! و دیگری اسکورت وزیر هنگام ورود به مجلس!

,

بگذریم!

,

راستی نظر استاد تفسیر نهج البلاغه درباره این فرمایش امیرالمومنین چیست؟

,

امام علی (ع) در ضمن نامه ی خود به فرزندش حضرت مجتبی (ع) فرموده اند: به اتکاء روابط دوستانه و رفاقت صمیمانه، حق برادرت را ضایع مکن که در زمینه تضیع حقوق ، روابط دوستی نابود می شود و آنکس که حقش تباه ساختی برای تو برادر نخواهد بود.

,

راستی استاد لیستی بودن و رفاقت با دولت هم مشمول این فرمایش امیر می شود یا نه؟

,

و اما ای کاش زمان انتخابات مجلس با ریاست جمهوری یکی بود! تا ببینیم این بانوی ناشناس بازهم چند روز مانده به انتخابات بینا می شد و می فهمید که استیضاح، دستاویز تسویه حساب است و امضایش را پس بگیرد یا روی حرف و امضای حقش می ماند؟

,

حضرت امام علی (ع) می فرمایند: حقّ و باطل همیشه در پیکارند، و برای هر کدام طرفدارانی است، اگر باطل پیروز شود، جای شگفتی نیست، از دیر باز چنین بوده، و اگر طرفداران حق اندکند، چه بسا روزی فراوان گردند و پیروز شوند، امّا کمتر اتفاق می افتد که چیز رفته بازگردد.

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه