اخبار داغ

در دیدار فعالان فرهنگی با فرمانده سپاه کاشان مطرح شد؛

تشکیل جبهه فرهنگی تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمنان است

تشکیل جبهه فرهنگی تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمنان است
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، حجم و روند فعالیت های کنونی فرهنگی را عدم پاسخگوی نیازهای نسل جوان و ابزار ناکارآمد برای مواجهه با جنگ نرم دشمن قلمداد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  کاشان با تأکید بر انتظارات گسترده شهروندان از عرصه فرهنگ مدیریت شهری اظهار کرد: این حوزه به لحاظ تنوع تفکرها، سلایق و نگرش ها با سایر بخش های ارائه کننده خدمات فرهنگی و اجتماعی متفاوت است و بر اساس همین تفاوت دیدگاه ها ممکن است قضاوت هایی در مورد عملکرد این عرصه صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

  مجتبی رضازاده با تأکید بر نگرش انقلابی توأم با جامعه محوری در تولید آثار فرهنگی خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان همواره رویکرد خود را در چارچوب منویات و دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری قرار می دهد چراکه معتقد است تنها در این صورت می توان به نگاه مردمی مبتنی بر اعتقادات و ارزش های الهی دست یافت.

,

مشاور شهردار کاشان، تئاتر ملی مهر و موسیقی و نواهای انقلابی را نمونه هایی از به کار گرفتن ابزار هنر برای ارائه مفاهیم اجتماعی، اعتقادی و باورهای دینی و ملی مردم جامعه عنوان کرد.

,

رضازاده با اشاره به اینکه جنگ نرم دشمن امروز در شمایل ناتوی فرهنگی خودنمایی می کند اذعان کرد: حجم و روند فعالیت های کنونی فرهنگی نمی تواند ابزار کارآمدی برای مواجهه با این خطر جدی باشد بلکه باید با تولید آثار جذاب و تأثیرگذار برای نسل جوان خود را برای حضور فعال تر در این نبرد حق و باطل آماده کنیم.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان نیز در این دیدار شهرداری و حوزه فرهنگی آن را جهادی، خدوم و گره گشا نامید و گفت: برخورداری این حوزه از نیروهای انقلابی و دارای روحیه بسیجی می تواند تأثیرات بسزایی در پیشبرد اهداف فرهنگی در جامعه دارالمومنین ایفا کند.

,

سرهنگ پاسدار مرتضی عمو مهدی همچنین با اذعان به گستردگی جنگ نرم دشمن تصریح کرد: برای مقابله با این هجوم همه جانبه نیازمند یک جبهه فرهنگی مقتدر هستیم به عبارت دیگر همانطور که در دوران دفاع مقدس برای مقابله با دشمن نیروهای مختلف نظامی کنار یکدیگر قرار گرفتند امروز نیز برای تقابل با جنگ نرم به تشکیل یک جبهه متشکل از تیم های اندیشه ورز نیاز داریم.

,

وی همچنین تدوین تقویم فرهنگی با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برای اجرای برنامه های اثرگذار را به عنوان پیشنهادی برای افزایش تعاملات این دو مجموعه مطرح کرد که با استقبال مدیرعامل این سازمان مواجه شد.

,

سیدابوالفضل بنی حسینی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز در این جلسه با تأکید بر نگاه ویژه به بسیج به عنوان نهادی انقلابی، مردمی و مقدس، خواستار بهره گیری حداکثری از ظرفیت های اجرایی و برنامه ریزی این سازمان به عنوان مجموعه تخصصی حوزه مدیریت شهری در امر جریان سازی فرهنگی شد.

,

شایان ذکر است در این نشست علاوه بر مدیرعامل و معاون فرهنگی اجتماعی، مدیر روابط عمومی، مدیر حراست و جمعی از کارکنان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز حضور داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه