اخبار داغ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

کشف ۶۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس چهارمحال و بختیاری و یاسوج

کشف ۶۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس چهارمحال و بختیاری و یاسوج
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر کهکیلویه و بویر احمد موفق شدند با پوشش انتظامی محور "یاسوج - لردگان" خودروی مورد استفاده قاچاقچی را شناسایی و پس از توقیف، در بازرسی از آن ۶۰ کیلوگرم تریاک جاساز کشف و راننده را دستگیر کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ رستم بهرامی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی از فعالیت یک قاچاقچی حرفه ای که از استان های جنوبی کشور موادمخدر را خریداری و در مرکز کشور توزیع می کرد مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با گسترش تحقیقات پی به این موضوع بردند که این قاچاقچی قصد انتقال موادمخدر از جنوب کشور به استان را به وسیله یک دستگاه سواری پژو پارس را دارد.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر کهکیلویه و بویر احمد موفق شدند با پوشش انتظامی محور "یاسوج - لردگان" خودروی مورد استفاده قاچاقچی را شناسایی و پس از توقیف، در بازرسی از آن ۶۰ کیلوگرم تریاک جاساز کشف و راننده را دستگیر کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری در پایان همکاری اطلاعاتی پلیس در استان های مختلف را راهکاری اساسی برای برخورد با قاچاقچیان ذکر کرد و گفت: اشرار و قاچاقچیان بدانند،پلیس با اشراف اطلاعاتی و رصد کردن مداوم باندهای توزیع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد این افراد سودجو به اهداف پلید خود دست یابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه