اخبار داغ

پیگیری‌ها به ثمر نشست

عملیات بازسازی دبستان اسماعیل بهرامی از سر گرفته شد/ انتقال دانش‌آموزان از مدرسه فرسوده به این دبستان

عملیات بازسازی دبستان اسماعیل بهرامی از سر گرفته شد/ انتقال دانش‌آموزان از مدرسه فرسوده به این دبستان
از آنجایی که تخریب و بازسازی دبستان اسماعیل بهرامی در سال ۹۳، سبب استفاده از دبستان فرسوده و ۵۷ ساله پردل جلالی شده است و مسئولین از تعطیلی عملیات بازسازی دبستان اسماعیل بهرامی به دلیل کمبود اعتبارات در مهرماه امسال، خبر داده بودند، امروز(۳ اسفند) علی میرزایی فرماندار تفرش طی تماس تلفنی با ندای تفرش، از تخصیص بخشی از اعتبارات به پیمانکار مدرسه اسماعیل بهرامی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، با انتشار خبری در ندای تفرش مبنی بر «تحصیل ۱۴۵ دانش آموز دختر در یک دبستان فرسوده و فاقد استحکامهای لازم یعنی دبستان پردل جلالی تفرش» در ۶ بهمن ماه امسال، مدیر آموزش و پرورش در ۳۰ بهمن ماه در گفتگو با ندای تفرش از انتقال دانش آموزان این دبستان به دبیرستان زینب کبری(س) خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

از آنجایی که تخریب و بازسازی دبستان اسماعیل بهرامی در سال ۹۳، سبب استفاده از دبستان فرسوده و ۵۷ ساله پردل جلالی شده است و مسئولین از تعطیلی عملیات بازسازی دبستان اسماعیل بهرامی به دلیل کمبود اعتبارات در مهرماه امسال، خبر داده بودند، علی میرزایی، فرماندار تفرش در گفتگو با خبرنگار ندای تفرش، از تخصیص بخشی از اعتبارات به پیمانکار مدرسه اسماعیل بهرامی خبر داد.

,

میرزایی گفت: با توجه به اینکه دبستان پردل جلالی دارای مشکلات متعددی است، با تامین و اختصاص بخشی از اعتبارات به پیمانکار دبستان اسماعیل بهرامی، از امروز پیمانکار عملیات بازسازی مدرسه اسماعیل بهرامی، اقدامات اجرایی در جهت تکمیل این مدرسه را آغاز می کند.

,

وی ادامه داد: مکاتباتی نیز از سوی اداره نوسازی مدارس استان مرکزی با بنیاد برکت انجام شده است تا با تامین مابقی اعتبارت، عملیات بازسازی دبستان اسماعیل بهرامی با سرعت بیشتری ادامه یابد.

,

فرماندار تفرش، در خصوص جابجایی دانش آموزان از دبستان پردل جلالی به دبیرستان زینب کبری(س)، بیان کرد: همه اهتمام بر این است که دبستان اسماعیل بهرامی سریعتر تکمیل و دانش آموزان به مدرسه جدید منتقل شوند و به همین دلیل در حال حاضر دانش آموزان از دبستان پردل جلالی به دبیرستان زینب کبری(س) جابجا نمی شوند.

,

میرزایی در خصوص زمان تکمیل بازسازی دبستان اسماعیل بهرامی، خاطر نشان کرد: قرار است این کار در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

,

اگرچه تسریع در عملیات بازسازی دبستان اسماعیل بهرامی امری مهم است، اما توجه به این مسئله که نباید به خاطر سرعت بحشی انجام طرح، از کیفیت عملیات اجرایی کاسته شود، چراکه در صورت عدم توجه به این مسئله با وجود صرف هزینه های بیت المال، در آینده ای نه چندان دور، شنیدن اخبار ناخوشایند از وضعیت داخلی مدرسه اسماعیل بهرامی، دور از انتظار نخواهد بود؛ لذا می طلبد که نظارتهای بیشتر و دقیقتری بر روند اجرایی عملیات بازسازی دبستان اسماعیل بهرامی انجام شود.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه