اخبار داغ

یاداشت:

آشتی ملی و تقلب دو روی یک سکه اند و خبر از فتنه جدیدی می دهند

آشتی ملی و تقلب دو روی یک سکه اند و خبر از فتنه جدیدی می دهند
دو کلید واژه آشتی ملی و تقلب دو روی یک سکه اند و خبر از فتنه جدیدی میدهد که طراحان آن برای نظام اسلامی و در آستانه انتخابات 96 در نظر گرفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصرزنجان،فتنه 88 با همه خساراتی که به نظام اسلامی و مردم وارد آورد یک ویژگی مثبت مهم داشت، افشای چهره کریه نفاق و جریان نفوذی در داخل نظام بود که همچون موریانه، تنه قدرتمند نظام را هدف قرار داده و به زعم خود درصدد خشکاندن این شجره طیبه بودند.فتنه ای که نه به صورت تصادفی و برخاسته از اتفاق و رقابت معمولی انتخاباتی که کاملا طراحی شده و برنامه ریزی شده بود و به قصد براندازی نظام راه اندازی شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

 فتنه ای که به تعبیر مقام معظم رهبری به صورت ایجاد چالش برای نظام اسلامی مطرح شد و آثار آن همچنان در جامعه ما موجود است .فتنه ای که زمینه را برای اغتشاش و نا امنی فراهم کرد. حادثه پر شور و افتخار آمیز حضور مردم در انتخابات 88 را تحت الشعاع قرار داد، آبروی نظام را در مقابل دیدگاه جهانیان هتک کرد.

,

فتنه 88 جبهه دشمن را برای براندازی و مقابله با نظام امیدوار ساخت، آرامش را از ملت گرفت و برای کشور و مردم هزینه و زحمات زیادی تحمیل کردفتنه 88 کشور را در لبه پرتگاه جابجایی قدرت با خشونت و خونریزی قرار داد ه است. برای تغییر نتایج قانونی انتخابات به زور و واکنش خیابانی رو آورد، سرکشی در مقابل قانون و عدم تمکین به آن را در دستور کار قرار داد و با وانمود کردن انتخابات به عنوان مظهر اختلاف و شکاف تمام خود را برای قرار دادن مردم در مقابل نظام و ایجاد شکاف بین رهبری و مردم بکار بست و راه را برای دخالت و نفوذ بیگانگان و تحریم ها اقتصادی هموار تر کرد.

,

فتنه گرانی که در مقابل انعطاف نظام و نگاه مهربان رهبری گردنکشی کردند و از همه مهمتر مقدسات عاشورایی مردم را مورد هتک حرمت قرار دادند و به تعبیر رهبری معظم انقلاب به روز عاشورای حسینی اهانت کردند و با قساوت و لودگی و بی حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کرده و کتک زدند و با تهمت زدن به انقلاب به بهانه انتخابات در اصل نظام را نشانه رفتند.

,

فتنه گران اکنون با گذشت چند سال از آن ماجرای تلخ بدون توجه به جرائم، خیانت ها، جنایت ها و ظلم هایی که در حق نظام، رهبری و مردم مرتکب شدند، بدون پرداخت هزینه و یا حتی توبه و جبران آن دم از آشتی ملی میزنند و خود را ناجی ملت در بحران ساخته و پرداخته ذهن خود میپندارند.

,

تردید کلید واژه آشتی ملی و کلید واژه تقلب دو روی یک سکه بوده و خبر از فتنه جدیدی میدهد که طراحان آن برای نظام اسلامی و در آستانه انتخابات 96 در نظر گرفته اند،آنچه مسلم است این است که همچنان که کلید واژه انتخابات و تقلب بهانه ای برای هدف قرار دادن و به چالش کشاندن اصل نظام بود کلید واژه آشتی ملی نیز با همین نگاه مطرح شده و توسط توپخانه رسانه ای وابسته به جریان فتنه جریان سازی شده و متاسفانه برخی از نیرو های خودی نیز در دام آن افتاده اند همچنان که در قضیه فتنه 88 نیز چنین شد و قطعا آینده این مسئله را روشن خواهد کرد.

,

 معظم رهبری در سخنرانی 27 بهمن سال جاری با اشاره به اینکه در روزهای اخیر تعبیر آشتی ملی مطرح شده و روزنامه ها بر آن پروبال داده اند با بی معنا دانستن این تعبیر با صراحت و قاطعیت فرمودند: " مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند. قهری وجود ندارد. البته مردم ما با کسانی که در سال 88 به روز عاشورای حسینی اهانت کردند و با قساوت، لودگی و بی حیایی جوان بسیجی را در خیابان لخت کرده و کتک زدند قهر هستند و با آنها آشتی هم نمیکنند."

,

طراحان آشتی ملی در توهم " خود ملت پنداری" به سر میبرند و به زعم خود با طرح موضوع آشتی ملی درصدد جریان سازی ملی و اردوکشی دوباره و ایجاد مطالبه جدید و هزینه جدید برای نظام و رهبری این بار به بهانه آشتی هستند در حالی که همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند آنها عده ای معدود هستند و در مقابل اقیانوس عظیم و پر طراوت ملت ایران فقط یک قطره کوچک اند.

,

طرح آشتی ملی به ظاهر به بهانه رفع مشکلات کشور و ایجاد جو کاذب "ترامپ هراسی" و آمادگی در مقابل حمله احتمالی آمریکا مطرح میشود اما در واقع ناشی از توهمی است که از سال 88 در ذهن فتنه گران بوده و هنوز هم در آن مسیر گام بر میدارند.

,

رفع مشکلات کشور نیازی به هیاهو و القاء قهر ملی در برابر دیدگان جهانیان و زمینه سازی برای دخالت بیگانگان ، این بار به دلیل قهر ملی ندارد بلکه نیاز به پشتکار، عملگرایی، تلاش و کار مداوم و مقابله عملی با بیکاری، رکود و گرانی دارد که متاسفانه در دام شعار ها و فرافکنی ها و وعده و وعید دادن ها کاملا کمرنگ شده است.

,

ضمن اینکه از دیگر اهداف طرح آشتی ملی، فضا سازی و جریان سازی برای تبدیل مطالبه رفع حصر سران فتنه به یک خواست ملی همراه با حمایت های خارجی و زمینه سازی برای دخالت آنان ، تحریم های بیشتر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

,

البته این لحن آشتی جویانه مصلحتی و غیر صادقانه در زمان حضورت امام (ره) هم سابقه داشت و امام در پاسخ آنان فرمود: آغوش کشور و انقلاب همیشه برای پذیرش همه کسانی که قصد خدمت و آهنگ مراجعت(توبه) داشته و دارند گشوده است ولی نه به قیمت طلبکاری آنان از همه اصول .

,

سران فتنه از نجات نظام و لطف رهبری و متانت مردم سوء استفاده نکنند. در همین اتفاقات اخیر ترکیه یک کودتای نا فرجام با چه برخورد های آهنینی مواجه شد و به بهانه ارتباط با کودتا 30 استاندار تغییر کرد. 2745 قاضی و دادستان عزل شده و تمام اموال و دارایی آنان ضبط شد. 1755 رئیس و معاون دانشگاه جابجا شد حدود 60 هزار کارمند و معلم اخراج شدند 18 هزار نفر زندانی و تعداد زیادی ممنوع الخروج شدند.

,

جرائم و گناهان نابخشودنی فتنه گران 88 بسیار سنگین تر و خسارت بارتر از کودتای ناکام در ترکیه بود و اگر مقرر شود به این جرائم رسیدگی شود آنان تاوان سنگینی را باید بپردازند.  

,

حجت الاسلام مسعود صفی یاری

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه