اخبار داغ

مدیرعامل شرکت لوله و مخابرات منطقه شمال غرب:

اقتصاد مقاومتی به متن و بطن جامعه گره خورده است/ همفکری و خرد جمعی مشکلات اقتصادی را حل می کند

اقتصاد مقاومتی به متن و بطن جامعه گره خورده است/ همفکری و خرد جمعی مشکلات اقتصادی را حل می کند
مدیرعامل شرکت لوله و مخابرات منطقه شمال غرب گفت: شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به متن و بطن جامعه گره خورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  موج رسا; الماس پور زاهدی در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل اظهار داشت: برای خروج از تحریم های ظالمانه علیه نظام اسلامی توجه به رهنمودهای رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه سرلوحه قرار دادن محورهای اقتصاد مقاومتی موجب خروج از سلطه تحریم کشورهای خارجی و رفع مشکلات اقتصادی می شود، افزود: مطالبه رهبری در حوزه اقتصاد به خوبی اهمیت این موضوع را نشان می دهد.

,

مدیرعامل شرکت لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه شمال غرب با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی نشان از اهمیت،حساسیت و نگاه استرتژی ایشان به این موضوع است، خاطرنشان کرد:این موضوع بر ضرورت تمرکز همه مسئولان به وضعیت اقتصاد و معیشت مردم دارد.

,

پور زاهدی با اشاره به اینکه باید با همفکری،هم اندیشی و خرد جمعی به حل مشکلات اقتصادی جامعه پرداخت، بیان داشت:همانند دوران جنگ تحمیلی باید دست به دست هم داده و هرکس به اندازه خود باید پای کار باشد.

,

وی تصریح کرد: همسویی و همجهتی موجب کاهش مشکلات اقتصادی می شود.

,

وی با بیان اینکه شعار امسال به متن و بطن جامعه گره خورده است، افزود: ارتباط دو سویه بین مردم و مسئولان موجب گذر از وضعیت کنونی اقتصاد می شود.

,

این مسئول با بیان اینکه توجه به اقتصاد مقاومتی یکی از ضرورت ها،اولویت ها و نیاز کشور است، ادامه داد: اقتصاد مقاومتی گذر از یک اقتصاد وابسته  به اقتصاد مستقل است.

,

مدیرعامل شرکت لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه شمال غرب ادامه داد: اقتصاد مقاومتی راه درستی در برابر تحریم ها و سیاست های غیر عقلانی  بوده و توجه به آن موجب اقتصادی پویا، غیر وابسته و پاسخگو به تقاضاهای مردم می شود.

,

پور زاهدی بر ضرورت تبدیل ظرفیت های بالقوه به بالفعل تاکید کرد و گفت: باید با برنامه حرکت کرده و با سرعت برنامه ریزی های لازم انجام شود.

,

وی گفت: توسعه اقتصادی موجب رفاه مردم شده و فرآیند سیاسی،اقتصادی و اجتماعی جامعه نو و متحول شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه