اخبار داغ

12 اسفند ؛

شهرستان پارس آباد میزبان 3 شهید گمنام می شود / شهدا در دانشگاه آزاد و بخش تازه کند به خاک سپرده می شوند

شهرستان پارس آباد میزبان 3 شهید گمنام می شود / شهدا در دانشگاه آزاد و بخش تازه کند به خاک سپرده می شوند
همزمان با دهه دوم فاطمیه و ایام شهادت حضرت زهرا (س) پیکر مطهر 3 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان پارسی آباد تشییع و خاکسپاری می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، این شهدا همزمان با دهه دوم ایام فاطمیه و شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در پارس آباد تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان و بخش تازه کند تدفین می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان, آران مغان, آران مغان,

نماینده کمیته تحقیق و تفحص شهدای گمنام نیروهای مسلح استان اردبیل با اعلام این مطلب به خبرنگار آران مغان گفت: همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر 3 شهید گمنام در شهرستان پارس آباد تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

, خبرنگار آران مغان,

زکی اله خوشبخت افزود: دو پیکر پاک این شهدا در بخش تازکند پارس آباد و پیکر پاک شهید دیگر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد، تشییع و خاکسپاری می‌شود.

,

وی، یادمان های شهدا را باعث برکت و رونق و بالابردن روحیه شهادت و ایثار در شهرها دانسته و گفت: مقدمات مراسم تشیع و به خاکسپاری این شهیدان انجام شده و اهالی این منطقه مخصوصا عشایر شاهسون مغان که ذخیرهای انقلاب هستند استقبال بی نظیر از یادگاران امام خمینی (ره) انجام خواهند داد.

,

پس از تلاش‌های رئیس دانشگاه و با عنایت شهدا، این بار دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان نیز میزبان شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.

,

در همین این ارتباط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد به خبرنگار آران مغان گفت: ملت ایران مدیون و مرهون خون شهداست و خوشحالیم که پیکر مطهر شهید گمنام، در جمعی که خود را وامدار این شهیدان می دانند و وظیفه انتقال پیام شهدا و ارزشهای انقلاب را به نسل جوان و آینده سازان کشور را بر عهده دارند، آرام می گیرد.

, خبرنگار آران مغان,

اکبر جعفری شاعرلر با اشاره به اینکه تدفین شهید گمنام موجب افتخار و سربلندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد است، افزود: افتخار می کنیم که این شهید گمنام در روزی که متعلق به دردانه رسول اکرم (ص)، حضرت فاطمه زهرا (س) است در این مکان مقدس آموزشی آرام خواهد گرفت.

,

وی همچنین در خصوص زمان تدفین پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد گفتد: این مراسم روز پنجشنبه 12 اسفند ماه سالجاری همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور قشرهای مختلف مردم شهرستان، دانشگاهیان و خانواده معظم شهدا و مسئولین در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان تشییع و به خاک سپرده می شود.

,

گفتنی است، پیش تر در سال 88 شهرستان پارس آباد میزبان 3 شهید گمنام بوده که در پیکر مطهر پاک این شهیدان در نزدیکی حوزه علمیه ثامن الجج (ع) این شهر به خاک سپرده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه