اخبار داغ

رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در هیرمند برگزار شد/سردار معروفی: بسیج حافظ انقلاب اسلامیست

رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در هیرمند برگزار شد/سردار معروفی: بسیج حافظ انقلاب اسلامیست
رزمایش الی بیت المقدس با نام مقدس یاران انقلاب و با شعار وحدت،بصیرت و اقتدار بسیج به مدت دو روز در شهرستان هیرمند برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای هیرمند؛ رزمایش الی بیت المقدس با نام مقدس یاران انقلاب و با شعار وحدت،بصیرت و اقتدار بسیج به مدت دو روز در شهرستان هیرمند برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای هیرمند؛,

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان درحاشیه این مراسم  اظهار کرد: بسیج حافظ انقلاب اسلامی ایران است، بخشی از ماموریت آن در دفاعی خلاصه می شود اما بسیج در همه ی عرصه ها فعالیت خود را به انجام رسانده است و در امور کارها پیش قدم است.

,

وی افزود: در هر عرصه ای که احساس بشود دشمن ملت ایران را مورد حجمه قرار داده است وظیفه ذاتی بسیج معیت می کند تا در آن عرصه حضور یابد در مقابل دشمن بایستند.

,

فرمانده سپاه سلمان استان خاطرنشان کرد: سپاه برگرفته از قلب انقلاب اسلامی ایران است و امروز همه ی کارهایی که در حوزه اقتدار در مجموعه بسیج انجام می شود مورد تایید حضرت آقا امام خامنه ای است

,

وی بیان داشت: رزمایش الی بیت المقدس در سال جاری با نام مقدس یاران انقلاب و با شعار وحدت؛بصیرت و اقتدار بسیج از بیست و ششم بهمن ماه در سراسر استان استان آغاز گردیده است و تا 6 اسفند ماه نیز ادامه خواهد داشت.

,

سردار معروفی برگزاری رزمایشات سراسر استان را تحت قالب قرارگاه امام هادی(ع) استان و قرارگاه امام هادی(ع) مرکز سازمان بسیج عنوان کرد و افزود: گردان های بیت المقدس ویژه برادران و گردان های کوثر مختص خواهران در این رزمایشات حضور دارند و فعالیت های تاکتیکی و رزمی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

,

وی با بیان اینکه همه ی توان رزم بسیج در این رزمایش به نمایش در نخواهد آمد گفت: در روزهای نخست رزمایش؛ گردان های بیت المقدس نواحی سیستان را در مرحله اول قرار داده ایم که تنها بخشی از توان رزم حوزه نواحی مقاومت سیستان در این رزمایش حضور دارند.

,

فرمانده سپاه سلمان استان بیان داشت: بخشی از گردان ها که الویت اول را به آنها داده ایم در این رزمایش شرکت میکنند و برگزاری این رزمایش نیز به صورت اردوگاهی خواهد بود که بدین ترتیب گردان های بیت المقدس دو روز و گردان خواهران نیز در یک روز تمام آموزش هایی که در طول سال فرا گرفته اند را مجددا به نمایش می گذارند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه