اخبار داغ

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری لرستان مطرح کرد:

انتخاب کانون فرهنگی هنری حسین بن علی(ع) به عنوان مروج فرهنگ کتابخوانی

انتخاب کانون فرهنگی هنری حسین بن علی(ع) به عنوان مروج فرهنگ کتابخوانی
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری لرستان گفت: کانون فرهنگی هنری حسین بن علی(ع) لرستان برای دومین سال به عنوان متولی فعالیت ترویج فرهنگ کتابخوانی انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منار، حجت الاسلام سید علی موسوی اظهار داشت: برای دومین سال متوالی یکی از کانون های فرهنگی هنری روستایی استان لرستان مجری فعالیت ترویج فرهنگ کتابخوانی در سومین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منار,

وی افزود: این جشنواره به منظور گسترش عدالت فرهنگی در سراسر کشور و پشتیبانی از اقدامات انجام شده و طرح‌های ابتکاری در حوزه کتاب و کتابخوانی و جلب توجه سازمان‌ها و نهادهای مرتبط به اهمیت کتاب در جامعه، سومین دوره «جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب» در سطح روستاها و عشایر سراسر کشور برگزار می‌شود.

,

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری لرستان ادامه داد: مجموعه فعالیت‌های فرهنگی ـ ترویجی مرتبط با کتابخوانی که با مشارکت‌های مردمی، نهادها و سازمان‌های فعال در میان روستائیان و عشایر اجرا شده یا برای اجرا در سال آینده برنامه‌ریزی شده است، می‌تواند نامزد شرکت در جشنواره باشد.

,

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: توسعه فرهنگی و ترویج کتابخوانی از طریق حمایت از برنامه‌ها و پیشنهادهای نو و ابتکاری، اثربخش و پایدار از اهداف برگزاری این برنامه است.

,

وی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری حسین بن علی(ع) روستای عدل آباد شهرستان سلسله در طول سال مجری برگزاری نمایشگاه کتاب روستایی و عشایر است، عنوان کرد: این کانون فرهنگی هنری بین حدود ٢٠ روستای همجوار کتاب امانت می دهد و نمایشگاه کتاب برگزار می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه