اخبار داغ

اولین المپیاد ریاضی در بین دانش آموزان جنوب شهرستان برگزار شد

اولین المپیاد ریاضی در بین دانش آموزان جنوب شهرستان برگزار شد
اولین المپیاد ریاضی در مدرسه شهید محلاتی شهرستان هیرمند با حضور بیست و پنج دانش آموز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای هیرمند؛ اولین المپیاد ریاضی در  مدرسه شهید محلاتی شهرستان هیرمند با حضور دانش آموزان پایه نهم مدارس جنوب شهرستان برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای هیرمند؛,

رضا اربابی مدیر مدرسه شهید محلاتی در گفتگو با ندای هیرمند بیان داشت: اولین المپیادریاضی دانش آموزان پایه نهم مدارس حوزه جنوب شهرستان هیرمند  دردبیرستان دوره اول شهید محلاتی برگزار شد.

,

وی افزود: این المپیاد با هدف کشف استعدادهای علمی فراگیران با حضور ۲۵نفر از دانش آموزان علاقمند به درس ریاضی برگزار گردید.

,

اربابی خاطرنشان کرد: شهرستان هیرمند سرشار از استعداد هایی است که باید با کشف و توجه به آنان بتوان از هوش و توانایی این دانش آموزان در زمینه های مختلف استفاده کرد و آنان را در جهت ادامه تحصیل به مراتب بالاتر تشویق نمود.

,

وی تصریح کرد: دانش آموزانی از مدارس آیت الله طالقانی، شهید میر بزرگ، شهید محلاتی در این المپیاد شرکت داشته اند که پس از اعلام نتایج دانش آموزان برتر المپیاد معرفی خواهند شد.

,

مدیر مدرسه شهید محلاتی اظهار داشت: استعداد یابی در دانش آموزان می تواند انگیزه ای برای پیشرفت یک فرد شود لذا می توان با برگزاری این گونه المپیادها زمینه ساز شکوفایی یک استعداد را رقم زد.

,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه