اخبار داغ

استقرار چندین پایگاه ثابت و سیار در هفته احسان در سروآباد

استقرار چندین پایگاه ثابت و سیار در هفته احسان در سروآباد
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سروآباد، گفت: از 18 اسفند ماه سالجاری به مدت سه روز پایگاه های ثابت و سیار جهت جمع آوری کمک به خانواده های نیازمند در هفته احسان در شهرستان سروآباد دایر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اورامانات، کوهسار قاضی زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان این مطلب که کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سروآباد در سال گذشته با جمع آوری بیش از 900 میلیون ریال از کمک های مردمی شاهد افزایش 135 درصدی از تعهدات خود بوده اظهار امیدواری کرد: تا پایان سالجاری  مبلغ پیش‌بینی شده استانی برای شاخه شهرستان سروآباد ۶۷۶ میلیون ریال بوده که به همت خیرین و نیکوکاران در هفته احسان و نیکوکاری شاهد افزایش چشم گیر این میزان تعهد باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اورامانات,

 

,

وی در خصوص ستاد احسان و نیکوکاری امسال که با شعار بهار همدلی ، شکوه مهربانی و جشن نیکوکاری کار خود را آغاز نموده، اظهار داشت: کمیته امداد در راستای برنامه های هر ساله خود جهت تأمین نیازهای ایتام و خانواده های بی بضاعت از تاریخ 18 اسفند ماه به مدت سه روز پایگاه در مدارس، سطح شهر و مساجد سروآباد جهت جمع آوری کمک های مردمی برای خانواده های نیازمند مستقر و برپا می شوند.

,

 

,

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) بابیان اینکه خانواده و کودکان یتیم در پایان سال نیازمند کمک های نقدی و غیر نقدی هستند از مردم و خیرین خواست در پایان سال به خانواده های نیازمند و بی بضاعت کمک کنند تا پایان سال خوبی داشته باشد و سال جدید را با دلی شاد آغاز کنند.

,

 

,

کوهسار قاضی زاده با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی این شهرستان تعداد 431 یتیم را تحت پوشش دارد که توسط 1120 حامی حمایت می شوند افزود: هر کدام از خیرین و کسانی که دوست دارند به ایتام کمک کنند می توانند در توزیع کمک های نقدی و غیر نقدی خود نظارت کنند .

,

 

,

 وی تصریح کرد: کمک های مردمی از روز 21 اسفند به مدت یک هفته در بین خانواده های نیازمند و ایتام توزیع می شود.

,

 

,

سرپرست کمیته امداد سروآباد با بیان اینکه برپا کردن پایگاه ها با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری، ایجاد ارتباط و تعامل با گروه هدف، خیرین و نیکوکاران، هنرمندان در قالب اصناف محوری، مدرسه محوری، مسجد محوری و به منظور همدردی با نیازمندان و مشارکت در تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری در اقشار جامعه در سطح شهرستان، شهرها و بخش های تابعه در روزهای 18 اسفند در مدارس، 19 در پایگاه های سطح شهر و در روز جمعه 20 اسفند در مساجد برگزار می شود.

,

 

,

وی ادامه داد: از جمعیت 50 هزار نفری سروآباد قریب به 8 هزار نفر در قالب 4 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد بوده و از خدمات کمیته امداد در سر فصل های مختلف بهره مند می باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه