اخبار داغ

صبح امروز؛

سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان آغاز به کار کرد + تصاویر

سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان آغاز به کار کرد + تصاویر
سومین نمایشگاه مطبوعات، پایگاه ‌های خبری و خبرگزاری ‌های استان کرمان با ۷۰ غرفه از چهارم تا هشتم اسفندماه در محل سالن ورزشی شرکت برق منطقه ای دایر می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از " بوتیا نیوز " سومین نمایشگاه مطبوعات، پایگاه ‌های خبری و خبرگزاری ‌های استان کرمان صبح امروز با ۷۰ غرفه در فضایی به وسعت هزار و ۲۰۰ متر مربع فعالیت خود را با حضور استاندار کرمان ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ،مدیر عامل خانه مطبوعات استان کرمان و جمعی از اصحاب رسانه آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا نیوز ,

محمدرضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم اظهار داشت : نمایشگاه مطبوعات استان کرمان حلقه واسط قوی بین رسانه ها، مطبوعات و مردم است و امیدواریم شاهد هر چه بیشتر مردم با رسانه ها باشیم.

,

وی افزود: این نمایشگاه توسط خود رسانه ها و خانه مطبوعات در حال برگزاری است و زحمت اصلی برعهده بخش غیردولتی می باشد.

,

علیزاده بیان کرد: امیدواریم با برگزاری برنامه های جنبی نمایشگاه از جمله برگزاری هشت تالار گفت و گو، نشست های تخصصی و... با مشارکت همه شاهد برگزاری نمایشگاهی باکیفیت باشیم.

,

نمایشگاه

, نمایشگاه, نمایشگاه,

نمایشگاه4

, نمایشگاه4, نمایشگاه4,

نمایشگاه2

, نمایشگاه2, نمایشگاه2,

نمایشگاه3

, نمایشگاه3, نمایشگاه3,

این نمایشگاه که با حضور پنج روزنامه، پنج پایگاه خبری، هفت خبرگزاری، ۲ روزنامه سراسری، ۲۸ هفته نامه، و پنج ماهنامه برپا شده است از چهارم تا هشتم اسفندماه در سالن ورزشی شرکت برق منطقه ای دایر می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه