اخبار داغ

مدیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خلیل‌آباد خبر داد؛

اختصاص بیش از ۱۲ غرفه عرصه محصولات بومی خلیل‌آباد در ایام نوروز

اختصاص بیش از ۱۲ غرفه عرصه محصولات بومی خلیل‌آباد در ایام نوروز
مدیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خلیل‌آباد گفت: بیش از ۱۲ غرفه به‌منظور ارائه محصولات کشاورزی، خانگی و صنایع‌دستی در ورودی شهر خلیل‌آباد در ایام نوروز پیش‌بینی‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حمیدرضا محمودی صبح امروز در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان اظهار داشت: ستاد خدمات سفر با شعار نوروزی متفاوت بر اساس دو محور اصلی ارائه خدمات مناسب و شایسته زائرین و مسافرین و معرفی شایسته ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان کار خود را آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد مردمی خدمات سفر خاطرنشان کرد: برای اولین بار در سطح استان ستاد مردمی خدمات سفر نوروز باهدف استفاده از ظرفیت سمن‌ها و انجمن‌ها در شهرستان خلیل‌آباد تشکیل شد.

,

مدیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خلیل‌آباد تصریح کرد: راه‌اندازی بازارچه نوروزی، برگزاری جشن‌های نوروزی با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

,

وی بابیان اینکه درصدد جذب مسافر با انجام تزئینات سنتی به‌وسیله نمادهای قدیمی شهرستان هستیم، اذعان کرد: 12 غرفه محصولات کشاورزی، خانگی و صنایع‌دستی، نماز، مادر کودک، نان سنتی و... در ورودی شهر خلیل‌آباد پیش‌بینی‌شده است.

,

محمودی به برنامه‌های ایام نوروز اشاره کرد و گفت: جشن‌های عصرانه، بازی‌های بومی و محلی، نمایش کمدی توسط گروه‌های روستایی، موسیقی محلی، جشن نوروزی در شهرها و روستاهای شهرستان و همچنین شب مانی در کویر ازجمله برنامه پیش‌بینی‌شده برای ایام نوروز در خلیل‌آباد است.

,

وی در پایان تأکید کرد: در نوروز 95 تعداد 1300 نفر مسافر اقامت‌کننده، 900 بازدید نظارتی نوروزی و 25 هزار نفر گردشگر در خلیل‌آباد به ثبت رسیده است که گردشگری مذهبی بیشتری میزان جذب گردشگر را به خود اختصاص داده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه