اخبار داغ

۴۷۰۰ خانوار بانه ای "سبد حمایت غذایی" دریافت می کنند

۴۷۰۰ خانوار بانه ای  "سبد حمایت غذایی" دریافت می کنند
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بانه گفت: 4 هزار و 700 خانوار از مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی در این شهرستان از طرح " توزیع سبد غذایی" دولت بهره‌مند خواهند شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید ساعدپناه، امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: در دهمین دوره توزیع سبد غذایی به تعداد 4700 خانوار بانه ای که زیرپوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی می باشند "سبد حمایت غذایی" تعلق گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر،,

وی ادامه داد: بر اساس آمارها بالغ بر 4 هزار خانوار از مشمولان این طرح در بانه زیر پوشش کمیته امداد و 700 خانور هم زیرمجموعه اداره بهزیستی این شهرستان می باشند.

,

ساعدپناه هدف از اجرای این طرح توسط دولت را حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه دانست و خاطرنشان کرد،  در این طرح به خانوارهای جامعه هدف مبالغی به صورت بن خرید داده می شود که  آنها می‌توانند با استفاده از ای بن های خرید  نسبت به تهیه اقلامی از جمله گوشت، مرغ، تخم مرغ، برنج، رب، روغن، ماکارونی، خرما و حبوبات بسته به نوع نیاز خود از فروشگاه‌های تعیین شده اقدام کنند.

,

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بانه بیان کرد: در طرح سبد حمایت غذایی دولت به ازای هر خانوار یک نفره 30 هزار تومان، خانوار دو نفره 50 هزار تومان و به خانوارهای سه نفر و بیشتر به ازای هر نفر 10 هزار تومان اضافه تعلق می‌گیرد که سقف این مبلغ نیز 120 هزار تومان می باشد.
 

,
,

وی تصریح کرد: فروشگاه‌های تعیین‌شده برای خرید اقلام مصرفی در سطح شهرستان، فروشگاه‌ اتکا پایین تر از اداره آموزش و پرورش و دیگری نمایندگی فروش قند ژوان واقع در میدان ساعت  پایین تر از بانک صادرات می باشد..

,

ساعدپناه گفت: این سبد حمایت غذایی به‌ منظور مبارزه با فقر، حمایت غذایی و جلوگیری از سوءتغذیه توسط دولت از 21 بهمن ماه سالجاری در بانه آغاز شده و تا پایان سالجاری نیز ادامه خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه