اخبار داغ

مدیر توسعه سازمان و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی خبر داد:

استخدام نیرو در بیمارستان های تازه تاسیس خراسان شمالی/ پیگیری حقوقی ثبت نام های غیر قانونی

استخدام نیرو در بیمارستان های تازه تاسیس خراسان شمالی/ پیگیری حقوقی ثبت نام های غیر قانونی
مدیر توسعه سازمان و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از جذب نیرو در بیمارستان های تازه تاسیس استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، محمد شاکری، مدیر توسعه سازمان و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: تا پایان امسال آگهی جذب نیرو در  بیمارستان های تازه تاسیس بجنورد، شیروان و بنت الهدی بجنورد منتشر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک،,

وی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ آگهی جذب نیرویی منتشر نشده است، افزود: برخی اقدام به ثبت نام غیر قانونی نیروی انسانی جهت استخدام در بیمارستان های جدید استان توسط سایت های غیر مجاز کرده بودند که تحت پیگیری حقوقی و قضایی دانشگاه قرار گرفت .

,

محمد شاکری تصریح کرد : با عنایت به این که اطلاع رسانی و فراخوان بکارگیری نیرو تحت هر عنوان صرفا از طریق روزنامه های کثیرالانتشار و سایت دانشگاه انجام می شود ؛ این اقدام نوعی کلاهبرداری می باشد و از طریق مراجع قانونی پیگیری می شود .

,

به گزارش عصر اترک، فاز نخست پروژه احداث بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی بجنورد به عنوان بزرگترین پروژه بهداشتی و درمانی این استان، سال ۸۹ آغاز شده است.

,

این بیمارستان قرار است در ۹ طبقه با ۲۹ هزار متر‌مربع زیر بنا احداث، که با راه اندازی آن بخش زیادی از نیازهای درمانی استان تامین می شود.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی پیش از این اعلام کرده بود، در صورت تامین اعتبار این بیمارستان تا پایان سال 95 به بهره برداری می رسد.

,

خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان و جمعیتی بالغ بر ۹۱۱ هزار نفر، هم اکنون دارای ۹ بیمارستان بیمارستان دولتی و غیر دولتی و ۸۵۰ تخت بیمارستانی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه