اخبار داغ

امینی‌فر در جمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان:

مدیران استان به جای شفاف‌سازی عملکرد امسال خود در راستای اقتصاد مقاومتی به فرنگ تشریف می‌برند!/به والله این انقلاب متعلق به مستضعفین است

مدیران استان به جای شفاف‌سازی عملکرد امسال خود در راستای اقتصاد مقاومتی به فرنگ تشریف می‌برند!/به والله این انقلاب متعلق به مستضعفین است
دستگاههای نظارتی و امنیتی جلو اسراف و هدر رفت صدها میلیون تومان سرمایه کشور توسط برخی مدیران کل و مسئولین استانی را بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از خراسان شمالی؛ امینی فر مسئول بسیج دانشجویی استان در جمع مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان با اشاره به سفر دهها مدیر دولتی استان به اروپا و هزینه چند ده میلیون تومانی برای هر کدام از این مدیران گفت: بارها رهبر انقلاب تاکید کرده اند راه حل برون رفت از وضعیت فعلی اقتصادی تکیه به توان داخلی است و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: اما در این ماه پایانی سال و در حالی که فرصتی برای گزارش اقدامات عملی مدیران استانی در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نمانده است شاهد هستیم مدیران اصلی که باید گزارش دهند سفر فرنگ تشریف می برند!

امینی فر افزود: هدف این همه سفر خارجی طی این دو سال چیست؟چه کسی باید جلوی این اسراف ها را بگیرد؟ با این هزینه چرخ دهها کارگاه کوچک و متوسط به چرخش در می آید. چرا دولتی که امسال برای دادن یک ریال به گروههای جهادی که میخواهند محرومیت زدایی در روستاهای محروم و حاشیه شهرها کنند سنگ اندازی می کند به راحتی اجازه چنین سفر هایی را می دهد بسیاری از تعاونی های حاشیه شهرهای بجنورد لنگ یک درصد این هزینه ها هستند.

مسئول بسیج دانشجویی استان بیان کرد: دعا می‌کنم مدیران درد محرومین که در همین حاشیه بجنورد زندگی می کنند را درک کنند و درد آنها را احساس کنند،باید پرسید که مسئولین فردای قیامت چه پاسخی در پیشگاه حضرت حق دارند به والله این انقلاب متعلق به کوخ نشینان و مستضعفین است کمی بیشتر به فکر برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم باشیم.

امینی فر در پایان خطاب به مسئولین بسیج دانشجویی استان گفت: بنده و شما به عنوان موذنان جامعه مسئولیم و بنده عرض میکنم از همه ی ظرفیتمان برای افشاگری حواشی اینگونه سفر های چند صد میلیونی استفاده خواهیم کرد و از همه دستگاه های نظارتی میخواهیم جلوی این اسراف ها را بگیرند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه