اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مشگین‌شهر خبر داد؛

آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز در مشگین‌شهر/ نمایشگاه بهاره از 15 اسفند ماه آغاز به کار می‌کند

آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز در مشگین‌شهر/  نمایشگاه بهاره از 15 اسفند ماه آغاز به کار می‌کند
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشگین‌شهر گفت: نمایشگاه بهاره به مدت محدود 10 روز از تاریخ 15 اسفند ماه توسط اتاق اصناف شهرستان برگزار و از اول اسفند ماه تا 31 فروردین ماه طرح نظارتی ویژه نوروز 96 آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، علیرضا فروضات رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشگین‌شهر از اجرای طرح نظارت ویژه نوروز 96 خبر داد و گفت: این طرح از اول اسفند تا 31 فروردین ماه سال 96 با همکاری ادارات مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

وی افزود: این طرح با هدف کنترل نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ایجاد زمینه مناسب برای تامین مایحتاج عمومی و همچنین جلوگیری از تخلفات احتمالی و همچنین رسیدگی به مشکلات مردمی به صورت گسترده در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

,

 

,

وی تصریح کرد: این طرح در دو حوزه کالایی و خدمات اجرا می‌شود که در حوزه کالایی اولویت با نان، لبنیات، اقلام پروتئینی، میوه شب عید، آجیل و خشکبار، پوشاک، کیف و کفش و ... و در حوزه خدماتی نیز اولویت با حمل و نقل عمومی داخل و خارج از شهر، اماکن تفریحی، واحدهای اقامتی، غذا خوری‌ها، رستوران‌های  درون شهری و بین شهری است.

,

 

,

فروضات گفت: در طی اجرای این طرح و در طول سال شماره تلفن 124 آماده دریافت و رسیدگی به تخلفات صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و ... از طرف عموم شهروندان می‌باشد.

,

 

,

وی تاکید کرد: با تصویب کمیته برگزاری نمایشگاه، نمایشگاه بهاره به مدت محدود 10 روز از تاریخ 15 اسفند ماه توسط اتاق اصناف شهرستان در محل نمایشگاه مجموعه گردشگری پل معلق برگزار می‌شود.

,

 

,

وی تصریح کرد: مکان نمایشگاه پل معلق خواهد بود اما فعلاً به صورت کامل نهایی نشده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه