اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه قوچان:

رزمایش بزرگ گردان های بیت المقدس در قوچان برگزار می شود

رزمایش بزرگ گردان های بیت المقدس در قوچان برگزار می شود
فرمانده سپاه ناحیه قوچان گفت: رزمایش بزرگ گردان های بیت المقدس در قوچان به مدت دو روز و به یاد سردار شهید همدانی در منطقه عمومی رزمایش این شهرستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قوچان خبر، سرهنگ علی اصغر صوفی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: بسیج مظهر اقتدار نظام بوده و در دوران دفاع مقدس شاهد ایثارگری های بسیجیان بوده ایم و در حال حاضر بسیج در تمام عرصه ها از جمله عرصه های اقتصادی،  نظامی، فرهنگی و امنیتی حضور پررنگی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر,

وی با بیان اینکه بخشی از بسیجیان در گردان های مختلف از جمله بیت المقدس، عاشورا و امام حسین (ع) سارماندهی شده اند، ادامه داد: رزمایش بزرگ نظامی با حضور چندین گردان از حوزه های شهری و روستایی در منطقه عمومی رزمایش در روزهای پنج شنبه و جمعه در قوچان برگزار می شود.

,

وی با بیان اینکه رزمایش به مدت دو روز برگزار خواهد شد، افزود: مرحله اصلی رزمایش در روز جمعه خواهد بود و عملیات امداد و نجات یکی از محوری ترین برنامه های پیش بینی شده است که با همیاری و تعامل ارگان های مختلف برگزار می شود.

,

صوفی با بیان اینکه آماده به کارترین افراد در حوادث و بلایای طبیعی نیروهای بسیجی است، تصریح کرد:  شورای مدیریت بحران در شهرستان تشکیل شده و همانگی های لازم برای برگزاری هرچه بهتر رزمایش نیز انجام شده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه قوچان در پایان با اشاره به اهداف برگزاری رزمایش نیز گفت: ایجاد و تقویت آمادگی رزم وامداد و نجات در رده های مختلف بسیج یکی از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه