اخبار داغ

استاندار مرکزی تاکید کرد:

تمرکز ستاد بر اشتغال روستائیان/ایجاد ۲۰۰۰ فرصت شغلی در روستاها

تمرکز ستاد  بر اشتغال روستائیان/ایجاد ۲۰۰۰ فرصت شغلی در روستاها
استاندار مرکزی بر تمرکز ستاد اقتصاد مقاومتی استان در روستاها تاکید کرد و گفت: امسال در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دو هزار شغل در روستاهای استان مرکزی ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پیام دلیجان،محمود زمانی قمی استاندار مرکزی در سی و هشتمین جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که در روستای خاوه اردهال دلیجان برگزار شد با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های این شهرستان در بخش اقتصاد گفت: استان مرکزی و شهرستان دلیجان دارای ظرفیت های فراوانی در بخش های مختلف است که باید با برنامه‌ریزی از این ظرفیت ها به نحوه مطلوبی بهره برداری کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان،,

 

,

, ,

زمانی‌قمی اظهار کرد: به منظور بهره گیری از تمام ظرفیت های استان در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی جلسات این ستاد را در واحدهای مختلف تولیدی و روستاها برگزار کرده ایم.

,

وی افزود: تمرکز ستاد اقتصادمقاومتی استان مرکزی در روستاها است و به این منظور بیش از چهار هزار شغل پایدار با ایجاد واحدهای کوچک و متوسط در مناطق روستایی پیش بینی شده بود که تاکنون بیش از دو هزار شغل ایجاد شده است.

,

استاندارمرکزی با تاکید بر اینکه بانکها باید تسهیلات مورد نیاز برای ایجاد اشتغال را در اختیار متقاضیان در روستاها قرار دهند، ادامه داد: بر این اساس لازم است بانک‌ها و دستگاه‌های متولی تمام تمرکز خود را در حمایت از اشتغال روستاها به کار بگیرند.

,

زمانی قمی، روستاها را کانون تولید و اشتغال معرفی کرد و افزود: با ایجاد اشتغال در روستاها می توان ضمن جلوگیری مهاجرت از روستاها به شهرها شاهد مهاجرت معکوس هم بود.

,

تولید ۷۰ درصد عایق رطوبتی کشور در دلیجان

,

محمد کردی فرماندار شهرستان دلیجان به توانمندی شهرستان دلیجان در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد از عایق رطوبتی کشور در این شهرستان تولید و روانه بازار می شود.

,

کردی با بیان اینکه دلیجان بزرگترین تولید کنند الیاف پلی‌استر کشور است، اضافه کرد: ۲۰ درصد الیاف کشور از این شهرستان صادر می شود.

,

وی با تاکید بر اینکه روستاهای دلیجان توانمندی های فراوانی دارند، بیان کرد: می توان با تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید درآمد بیشتری را نصیب روستاییان این شهرستان کرد.

,

روستای خاوه با قدمت تاریخی سه هزار ساله و قدمت دینی و فرهنگی ۱۴۰۰ ساله یکی از روستاهای شرق دلیجان است که به لحاظ شاخصه‌های ویژه در زمره روستاهای مستعد نمونه گردشگری قرار دارد.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه