اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان اهر خبر داد؛

کشف نزدیک به یک کیلوگرم ماده مخدر شیشه در اهر

کشف نزدیک به یک کیلوگرم ماده مخدر شیشه در اهر
فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کشف 990 گرم مواد مخدر از نوع شیشه طی یک عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال؛ فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کشف ۹۹۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه طی یک عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهروصال,

سرهنگ "یونس منفرد" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و توزیع عمده مواد مخدر صنعتی شیشه از محور های مواصلاتی شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران شهرستان اهر قرار گرفت.

,

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل محورهای مواصلاتی موفق شدند متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

,

سرهنگ منفرد تصریح کرد: ماموران پس از دستگیری متهم و با انجام بازجویی های فنی پلیسی و بازرسی از خودروی متهم موفق شدند مواد مخدر از نوع شیشه به وزن ۹۹۰ گرم را که به صورت ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط نمایند.

,

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این راستا تعداد ۱ خودرو توقیف و یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

,

سرهنگ منفرد در پایان با تاکید بر مبارزه قاطع و همیشگی پلیس با پدیده مواد مخدر خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و یا هرگونه اخبار در خصوص فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر موضوع را سریعا از طریق تماس تلفنی و یا پیامکی ۱۱۰ به پلیس جهت شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ اطلاع دهند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه