اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان:

رزمایش های نظامی نقش موثری در افزایش خودباوری نیروهای بسیجی دارد

رزمایش های نظامی نقش موثری در افزایش خودباوری نیروهای بسیجی دارد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان گفت: تقویت توان و اقتدار نظامی، علمی و اقتصادی یکی از مهمترین عوامل حفظ استقلال ملی بوده و رزمایش های نظامی نقش موثری در ارتقا خودباوری نیروهای بسیجی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قوچان خبر، حجت الاسلام عمران هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس در قوچان گفت: هدف اصلی رزمایش های نظامی منظم در کشور، حفظ روحیه آمادگی، خودباوری و استقلال ملی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر,

وی با اشاره به برگزاری رزمایش نظامی سپاه ناحیه قوچان طی روزهای آتی در این منطقه گفت: قرآن کریم همواره بر آمادگی نظامی مسلمانان تاکید داشته است و کشورهای مسلمان را به حفظ روحیه و آمادگی نظامی توصیه کرده است.

,

وی ادامه داد: تنها راه مقابله با طمع و دست اندازی و همچنین جلوگیری از تجاوز کشورهای مستکبر و دشمنان، ایجاد و تقویت آمادگی در عرصه های مختلف است.

,

هاشمی با بیان اینکه آمادگی های علمی، اقتصادی و نظامی در کشور روز به روز در حال افزایش است، تصریح کرد: این رزمایش ها خط بطلانی بر تفکر تسامح با استکبار جهانی برای پیشرفت بوده و تاریخ انقلاب نشان داده است که غرب در صورت نیاز و به واسطه توانمندی و روحیه مقاومت کشورهای مسلمان برای مذاکره اقدام می کند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان در پایان با تاکید بر ضرورت نگاه به داخل و بهره گیری از توانمندی های موجود گفت: خودباوری یکی از مهمترین اهداف برگزاری رزمایش های منظم در نیروهای نظامی و بسیجی می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه