اخبار داغ

معاون وزیر نفت در بهمئی:

وزارت نفت10درصد کل اعتبار جاده بهمئی به جایزان خوزستان را تقبل می کند/اداره کل راه و شهرسازی قیر رایگان دهد

وزارت نفت10درصد کل اعتبار جاده بهمئی به جایزان خوزستان را تقبل می کند/اداره کل راه و شهرسازی قیر رایگان دهد
معاون وزیر نفت در مراسم کلنگ زنی جاده لیکک به جایزان، این پروژه را متعلق به اداره کل راه و شهرسازی استان دانست و گفت: ما در این پروژه کمک کار هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری آوای ماغر،مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز کشور در آئین کلنگ زنی جاده بهمئی به جایزان خوزستان گفت: نباید مردم اشتباه کنند که این پروژه متعلق به شرکت نفت است، اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد صاحب پروژه است و ما تنها به عنوان حامی در کنار آنها هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , آوای ماغر،, آوای ماغر,

 

,

محسن امیریان تصریح کرد: باتوجه به اینکه وزارت نفت قیر رایگان در اختیار پروژه های عمرانی مناطق نفت خیر قرار می دهد، باید اداره کل راه و شهرسازی از این محل قیر پروژه را به صورت رایگان تامین کند.

,

 

,

وی گفت:بنده همین جا اعلام می کنم که ما تنها کمک کار این پروژه هستیم و حدود 10درصد اعتبار این پروژه را تامین می کنیم و مابقی باید توسط اعتبارات اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تامین شود.

,

 

,

امیریان خاطرنشان کرد: وزارت نفت برای هر کیلومتر راه روستایی مبلغ 300میلیون تومان اعتبار کمک می کند و برای ما فرقی نمی کند که مسیر مورد نظر چند پل و ابنیه لازم داشته باشد که ما بقی اعتبارات لازم توسط اداره کل راه و شهرسازی هر منطقه تامین می شود.

,

 

,

وی خدمت به مناطق محروم و نفت خیز را مایه افتخار دانست و گفت: باتوجه به اینکه در مکاتبات مسئولان این شهرستان و استان آمده است که با  بهره بردای از این پروژه بخشی از مشکلات ارتباطی مردم شهرستان بهمئی رفع می شود، برای این پروژه در سال 95 مبلغ 25میلیارد ریال اعبتار تخصیص دادیم که در صورت فعال بودن پروژه سال جدید هم 5میلیارد کمک می کنیم.

,

 

,

امیریان افزود: به مسئولان شهرستان بهمئی توصیه می کنم که ابتدا مسیر مورد نظر برای اجرای پروژه را باز کنند و بعد از سراغ ساخت پل و ابنیه بروند تا پروژه در زمان کمتری به بهره برداری برسد.

,

 

,

مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز  در پایان گفت: باید همه تلاش کنند تا با استفاده بهینه از تمامی ظرفیت ها این پروژه را در سه سال آینده به بهره برداری برسانیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه