اخبار داغ

موفقیت هنر آموز کانون پرورش فکری کودکان فامنین در مسابقه "نامه ای به یک شهید"

موفقیت هنر آموز کانون پرورش فکری کودکان فامنین در مسابقه "نامه ای به یک شهید"
مربی و استاد ادبی و داستان نویسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فامنین گفت: یکی از هنر آموزان در مسابقه دلنوشته با عنوان "نامه ای به یک شهید" مقام برتر استان همدان را کسب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای فامنین، رضا سلیمی با اشاره به استعداد کودکان و نوجوانان در شهرستان فامنین بیان کرد: فایزه قاسمی نیا، هنرآموز کلاس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان است که  در مسابقه دل نوشته با موضوع " نامه ای به شهید " مقام برتر استانی را کسب کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای فامنین,

 

,

وی افزود: این مسابقه که به همت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان اجرا شده بود، قریب 6000 نفر شرکت کننده داشت که اثر ارسالی خانم قاسمی نیا به عنوان اثر برتر استانی انتخاب گردید.

,

 

,

مربی ادبی کانون، با بیان اهمیت حضور کودکان و نوجوانان و جذب آنها به کانون ادامه داد: هدف کانون ایجاد امکانات و زمینه های لازم در راستای رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان است، تا شاهد رشد و بالندگی این طیف موثر در جامعه به عنوان آینده سازان کشور اسلامی مان باشیم.

,

 

,

سلیمی اظهار کرد: هر روزه شاهد حضور فرزندان خانواده ها در کانون هستیم که با اشتیاق تمام کتاب ها را ورق زده و پای قصه مربیان خود می نشینند، تا صفحات پاک و صادق قلب و روحشان را با ذوق و استعداد و هنر بیامیزند و به تکامل رسیده و جوهر وجود خود را با علم و آگاهی رقم بزنند.

,

 

,

وی در پایان ضمن تقدیر از مسئول و کارکنان کانون ادامه داد: حمایت و توجه خانواده ها کمک موثری برای رسیدن به اهداف کانون می باشد و ما می توانیم با ارائه آثار فرهنگی، هنری، ادبی و خلاقیت های نسل جوان را در سراسر کشور به نمایش گذاشته و از زحمات این عزیزان در عرصه های مختلف فعالیت شان تجلیل کنیم و به شکوفایی آن کمک نماییم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه