اخبار داغ

مدیر کل پیشین زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح زندان دهدشت باعث ساماندهی 600 زندانی شد

افتتاح زندان دهدشت باعث ساماندهی 600 زندانی شد
مدیرکل پیشین زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: افتتاح زندان دهدشت باعث ساماندهی 600 زندانی که در زندان های سایر استان های کشور محکومیت خود را می گذراندند، شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس ، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پیشین و جدید زندان ها،اقدامات تامینی و تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس سازمان زندانهای کشور، رئیس کل دادگستری استان، فرمانده انتظامی استان و سایر مسئولان استانی و شهرستای برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مدیر کل پیشین زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم  با بیان اینکه  اولین وعده من به رئیس زندانهای کشور کاهش جمعیت کیفری در استا بود، افزود: این مورد با همکاری دادستان، رئیس کل دادگستری استان و فرماندهی انتظامی استان تا حدودی محقق شد.

,

عباس فلاحتی مطلق همکاری مسئولان ادارات و نهادهای استان با این سازمان را مناسب عنوان کرد و یادآور شد: در این حوزه نقش اصحاب رسانه در اطلاع رسانی بی نظیر بوده است.

,

وی تاکید کرد: در یک سال گذشته ۱۲ هزار متر توسعه بازسازی و بهسازی در امور مختلف عمرانی زندان های استان انجام شده است.

,

مدیر کل پیشین زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از دغدغه های خود را در استان را تکمیل زندان دهدشت عنوان کرد و گفت: با افتتاح این زندان بیش از 600 خانواده ساماندهی شدند چرا که 120 زندانی دهدشتی در زندانهای سایر استان ها محکومیت خود را می گذراندند.

,

فلاحتی مطلق در پایان افزایش اعتبارت از یک میلیارد تومان به چهار میلیارد تومان را نیز یکی دیگر از فعالیت خود در استان عنوان کرد.

,

در پایان این مراسم اسماعیل جم یاری به عنوان مدیرکل جدید زندانهای استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات عباس فلاحتی مدیرکل پیشین تقدیر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه