اخبار داغ

در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خمین مطرح شد:

سرویس‌های بهداشتی عمومی، مکانی برای تجمع معتادان/عدم تخصیص اعتبارات برای فعالیت‌های فرهنگی

سرویس‌های بهداشتی عمومی، مکانی برای تجمع معتادان/عدم تخصیص اعتبارات برای فعالیت‌های فرهنگی
معاون سیاسی فرماندار خمین گفت: متاسفانه اعتبارات خوبی از سوی دولت برای فعالیت‌های فرهنگی تخصیص پیدا نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری خمین نیوز، احمد طهرانی معاون سیاسی فرماندار خمین امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر این شهرستان گفت: بایستی از ظرفیت‌های موجود برای جلوگیری از اعتیاد جوانان استفاده کرد و این امر، همکاری دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری خمین نیوز,

وی افزود: آموزش، نقش مهمی را در این مورد ایفا می‌کند و حتی مسئولین و روحانیون با آموزش در این باره می‌توانند در کاهش این معضل اجتماعی موثر باشند؛ متاسفانه اعتبارات خوبی از سوی دولت برای فعالیت‌های فرهنگی تخصیص پیدا نکرده است.

,

مصرف مواد اعتیادآور در برخی از اماکن ورزشی

, مصرف مواد اعتیادآور در برخی از اماکن ورزشی, مصرف مواد اعتیادآور در برخی از اماکن ورزشی,

انصاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمین با اشاره به فعالیت‌های این سازمان به منظور کاهش شیوع اعتیاد در بین جوانان گفت: این سازمان برای جذب جوانان فعالیت‌های ورزشی از جمله مسابقات ورزشی در رشته های مختلف را برگزار کرده است و همچنین می‌توان برای کمپ های ترک اعتیاد برنامه‌های ورزشی خوبی اجرا کرد.

,

وی افزود: باشگاه‌هایی که مجوز دارند مورد بازدید قرار می گیرد اما برخی از باشگاه‌هایی که مجوز ندارند اقدام به استفاده از مواد غیر مجاز کرده اند که برخی از آنها پلمپ شد ولی دوباره بازگشایی شده‌اند و به فعالیت خود ادامه داده اند.

,

انصاری ادامه داد: باشگاه‌هایی که می‌خواهند فعالیت داشته باشند باید از ظرفیت مربی و متخصص در امور ورزشی در این اماکن بهره بگیرند.

,

لزوم توجه به اشتغال بهبودیافتگان برای کاهش بازگشت آنان به دام اعتیاد

, لزوم توجه به اشتغال بهبودیافتگان برای کاهش بازگشت آنان به دام اعتیاد, لزوم توجه به اشتغال بهبودیافتگان برای کاهش بازگشت آنان به دام اعتیاد,

مختاری رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی خمین نیز در این جلسه گفت: اگر برای معتادانی که ترک کرده اند جایگزینی مناسبی از جمله کار، اوقات فراغت یا محیط ورزشی نداشته باشیم نتیجه نخواهیم گرفت و در کاهش اعتیاد تاثیری نخواهد داشت.

,

یکی از نمایندگان شهرداری شهرستان نیز در این جلسه افزود: در سطح شهرستان ۱۰ سرویس بهداشتی در مکان‌های عمومی وجود دارد که متأسفانه در شب به محلی برای تجمع مصرف کنندگان مواد مخدر تبدیل شده و باید برای این معضل فکری کرد و مصوبه ای باشد تا شهرداری اقدام کند.

,

وی ادامه داد: به دلیل اهمیت نهادهای فرهنگی روحانیون می‌توانند به خوبی در این زمینه مردم را آگاه کنند؛ اهمیت دادن به نهادهای مردمی و استفاده از ظرفیت این نهادها در این زمینه، کمک خوبی برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه