اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

بصیرت افزایی اولیاء دانش آموزان در اولویت کار آموزش و پرورش قرار گیرد

بصیرت افزایی اولیاء دانش آموزان در اولویت کار آموزش و پرورش قرار گیرد
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: مهمترین چالش موجود در خانواده بزرگ آموزش و پرورش قبل از تجهیز و بروزرسانی امکانات در مدارس، بصیرت افزایی اولیاء دانش آموزان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، سید سعید شاهرخی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین  در شورای آموزش و پرورش استان قزوین که در سالن جلسات باقرالعلوم استانداری برگزار شد با اشاره به هفته تربیت و تربیت اسلامی اظهار کرد: اهمیت فعالیت‌های این نهاد آموزشی در تمامی ابعاد جامعه به خصوص امر تعلیم و تربیت تاثیرگذار و غیر قابل چشم پوشی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: شوراهای آموزش و پرورش در استان همواره با نظرات و پیشنهادات خود یاری دهنده دستگاه تعلیم و تربیت هستند چراکه در مرکزیت آن نیز مسئولان، مردم و نمایندگان انجمن اولیا و سایر مسوولان حضور دارند.

,

شاهرخی مهمترین چالش موجود در خانواده بزرگ آموزش و پرورش را قبل از تجهیز و بروزرسانی امکانات در مدارس، بصیرت افزایی اولیاء دانش آموزان دانست و عنوان کرد: امیدواریم در هفته مشاغل و ارتباط گیری مربیان با اولیای دانش آموزان این انگیزه به وجود آید تا مهارت آموزی و توجه به هنرستان‌ها در اولویت قرار گیرد.

,

این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود در زمینه انسداد بی سوادی در قزوین افزود: قطعاً اقدامات موثری در استان صورت گرفته و کارهای قابل قبولی ارائه شده است و این امر می‌تواند زمینه‌ساز رشد و توسعه این شهر باشد.

,

وی بی‌سوادی را از عوامل موثر در بروز بیشترین آسیب‌های اجتماعی در جامعه برشمرد و تصریح کرد: ما نیز به منظور بهتر اجرایی شدن این طرح حاضر به همکاری هستیم و مصوبات لازم در زمینه اجرای این امر مهم را به آموزش و پرورش خواهیم داد.

,

شاهرخی در پایان گفت: دستگاه‌های اجرایی باید همکاری لازم را در این زمینه با این نهاد آموزشی داشته باشند تا بتوانیم از این فرصت بهترین استفاده را در زمینه معرفی این شهر داشته باشیم لذا از سازمان‌هایی که با آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته‌اند تقدیر به عمل خواهد آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه