اخبار داغ

رئیس کل دادگستری لرستان:

ریشه بیشتر جرائم بیکاری و فقر است/ تبلیغات رسانه‌ها نباید مروج اشرافی‌گری باشد

ریشه بیشتر جرائم بیکاری و فقر است/ تبلیغات رسانه‌ها نباید مروج اشرافی‌گری باشد
رئیس کل دادگستری لرستان گفت: سالانه در حدود ۱۸۰ هزار پرونده نیز وارد سیستم قضای استان می‌شود که ریشه بیشتر آن‌ها فقر و بیکاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از لرسو؛ «جعفر بدری»، رئیس رئیس کل دادگستری استان در جلسه شورای اداری سلسله با تأکید بر برخورد شدید دستگاه قضا با جرائم مربوط به انتخابات، اظهار داشت: برای برگزاری هرچه بهتر و پرشورتر انتخابات باید در انتخاب معتمدین محلی نهایت دقت را به کار برد و افراد حاشیه‌دار جزو معتمدین قرار نگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لرسو,

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر قانون امری است که مورد انتظار مسئولان نظام است، اظهار داشت: در این راستا باید منافع ملی را بر منافع خود ترجیح داده و از اموال عمومی و بیت‌المال به درستی حفاظت و حراست کرد تا بتوانیم اعتماد مردم را جلب کنیم.

,

بدری افزود: اگر انتظارات مردم به درستی برآورده نشده و به وعده‌های داده شده عمل نشود، پشتوانه مردمی را از دست خواهیم داد.

,

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه مردم همواره پای نظام خود ایستاده‌اند، خاطرنشان کرد: پس از گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و به رغم مشکلات اقتصادی و سختی‌های موجود که به واسطه بعضی سوء مدیریت‌های داخلی و یا از سوی دشمنان خارجی بر مردم تحمیل شده، هنوز پای نظام ایستاده و سختی‌ها را تحمل کرده‌اند.

,

وی با با بیان اینکه باید به سمتی حرکت کرد که فاصله و شکاف بین مردم و مسئولان کمتر شود، تصریح کرد: باید با همین شیوه اتحاد و همدلی که میان مسئولان وجود دارد پیش رفت تا مردم احساس امنیت کرده و مراجعه مردم برای حل مشکلات به دستگاه قضا کمتر شود.

,

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه باید علائم و آثار تغییرات ملموس باشند زیرا با شعار نمی‌توان تغییر ایجاد کرد، گفت: سالانه در حدود ۱۸۰ هزار پرونده نیز وارد سیستم قضای استان می‌شود که ریشه بیشتر آن‌ها فقر و بیکاری است.

,

وی با ابراز نگرانی از افزایش آمار طلاق‌ها، اظهار داشت: این افزایش ناشی از دلایل متعددی است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها الگوهای در دسترسی است که شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی برای افراد ترسیم می‌کنند و به واسطه دسترسی آسان به اطلاعات، توقعات و انتظارات بیشتری در افراد ایجاد می‌شود.

,

بدری با انتقاد از شیوه تبلیغات رسانه ملی که مبتنی بر رواج اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی است، خاطرنشان کرد: رسانه ملی در تبلیغ کالاهای داخلی به گونه‌ای حرکت می‌کند که سبک اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی را در جامعه رواج می‌دهد و همین امر عاملی در سست کردن بنیان خانواده‌ها و افزایش آمار طلاق در جامعه نیز می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه