اخبار داغ

مانه و سملقان:

یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان مانه و سملقان برگزار شد

یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان مانه و سملقان برگزار شد
یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان مانه و سملقان با همکاری آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج سپاه مانه و سملقان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آشخانه، ابوالفضل جنتی در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی این شهرستان گفت: برگزاری یادمان و یادواره های  شهدا یک توفیق بزرگ الهی است و در این مراسمات شهدا میزبان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آشخانه,

وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به‌ویژه انتقال این فرهنگ به نسل جوان گفت: برگزاری یادواره‌ شهدا و نقل خاطرات شهدا می‌تواند نقش مهمی در این زمینه داشته باشد.

,

وی افزود :یادواره های شهدا پاسداشت یاد و خاطره انسان هایی است که از جان خود برای انقلاب و نظام اسلامی مان گذشتند و بر ما وظیفه است فرهنگ ناب جبهه و شهادت را به نسل های آینده انقلاب منتقل سازیم و همواره این برنامه ها توسط مردم اجرا شده  و اهالی قدرشناس و بصیر شهرمان، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران با حضور خود به آن جلوه معنوی داده اند.

,

جنتی  با اشاره به اینکه هرچه در زمینه زنده نگه داشتن یاد شهدا کار کنیم، کم است، افزود: باید یاد و نام شهدا برای همیشه زنده نگه داشته شود.

,

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در آسایش و امنیت قرار دارد، افزود: امینت موجود در کشور مرهون تلاش ایثارگرانی است که با نثار جان خود اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.

,

وی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش دارند که با اقدامات ضد فرهنگی جوانان را گمراه کنند، تاکید کرد: باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم.

,

لازم به ذکر است، شهرستان مانه و سملقان مهد ۳۴ شهید دانش آموز و ۴ شهید معلم است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه