اخبار داغ

شهردار یاسوج خبر داد:

پارک چشمه نباتی یاسوج احیاء شد/ وقتی شهرداری یاسوج به وعده خود عمل می کند+تصاویر

پارک چشمه نباتی یاسوج  احیاء شد/ وقتی شهرداری یاسوج به وعده خود عمل می کند+تصاویر
شهردار یاسوج به تمکیل پروژه مهم پارک چشمه نباتی در شمال خاوری پایاخت طبیعت ایران اشاره کرد و گفت: عملیات تکمیل و به بهرداری برداری این پروژه رو به پایان بوده و امیدواریم تا پایان سال بیشتر عملیات اجرایی این پارک به پایان برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازبویرخبر،محمدعلی جاوید در جمع خبرنگاران به احیاء پارک زیبای چشمه نباتی در شمال خاوری پایتخت طبیعت ایران اشاره کرد و گفت: افزود:مرحله اول اجرای این پارک از قبیل ایجاد باغ تفریحی، رستوران سنتی، نصب آلاچیق، روشنایی ،پارکینگ، زمین بازی کودکان،فضای استراحت،نصب نیمکت و فضای سبز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر،محمدعلی جاوید در جمع خبرنگاران به احیاء پارک زیبای چشمه نباتی در شمال خاوری پایتخت طبیعت ایران اشاره کرد و گفت: افزود:مرحله اول اجرای این پارک از قبیل ایجاد باغ تفریحی، رستوران سنتی، نصب آلاچیق، روشنایی ،پارکینگ، زمین بازی کودکان،فضای استراحت،نصب نیمکت و فضای سبز است., بویرخبر, محمدعلی جاوید در جمع خبرنگاران به احیاء پارک زیبای چشمه نباتی در شمال خاوری پایتخت طبیعت ایران اشاره کرد و گفت: افزود:مرحله اول اجرای این پارک از قبیل ایجاد باغ تفریحی، رستوران سنتی، نصب آلاچیق، روشنایی ،پارکینگ، زمین بازی کودکان،فضای استراحت،نصب نیمکت و فضای سبز است.,

وی با بیان اینکه برای شتاب بخشی در روند کار اجرایی این پروژه برخی از ظرفیت های موجود در این پارک و فضاهای مربوط به شهرداری به بخش خصوصی واگذار شده است،بیان کرد:باغ گردو با هدف ایجاد فضایی خدماتی، تفریحی و سیاحتی برای شهروندان و گردشگران در ضلع جنوبی پارک چشمه نباتی ایجاد می شود.

,

شهردار یاسوج پارک چشمه نباتی را ظرفیت مطلوبی در بخش گردشگری و خدماتی برای شهروندان و گردشگران پایتخت طبیعت دانست وتصریح کرد:با بهره برداری از این طرح مسافران و گردشگران از خدمات رفاهی مناسبی برخور دار خواهند شد.

,

جاوید به تکمیل برخی از زیر ساختهای این پارک اشاره داشت و گفت:پارک چشمه نباتی در سال 89 با  مساحتی  بالغ بر 11 هکتار به بهره برداری رسید که بعد از پارک ساحلی و ولایت یکی از مهمترین مکان های تفریحی برای مردم شهر یاسوج و گردشگران محسوب می شود.

,

وی حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه همه دستگاه‌ها و شهروندان دانست و افزود: نباید فکر کنیم مسئولیت حفاظت از منابع طبیعی تنها بر عهده اداره منابع طبیعی است، بلکه دستگاه‌هایی مانند محیط زیست، هلال‌احمر، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش و شهرداری نیز می‌توانند نقش موثری در حفاظت از این منابع ایفا کنند.

,

لازم به ذکر است :پارک چشمه نباتی منطقه ای زیبا در شمال پایتخت طبیعت و در نزدیکی تنگه زیبای ابشار بوده که دارای چشم اندازهایی زیبا است که با هدف رفاه حال شهروندان ایجاد شده و بدون تردید بعد از تکمیل آن می تواند نظر تعداد زیادی از گردشگران و همچنین مردم شهر یاسوج را برای گذران اوقات فراغت و تفریح به خود جلب نماید.

,

 منطقه زیبا و طبیعی "چشمه نباتی" همچون نگینی زیبا در وسط شهر یاسوج واقع شده که دارای چشمه ای پر آب ، زلال و زیبا که به واسطه وجود همین چشمه "چشمه نباتی" نامیده می شود.

,

چشمه هایی که روزگاری نه چندان دور مهمترین منطقه تفریحی طبیعی شهر یاسوج بود و منبع تأمین آب کشتزارهای حاصلخیر مناطق روستایی اطراف یاسوج نظیر "تل زالی "، "زیرتل "و" دولت آباد" راتأمین می کرد.

,

خبر خوشی که شهردار یاسوج در آخرین روزهای 94به اهالی منطقه سالم داد تکمیل و احیاء این پارک زیبا تا سال 95 بوده که این مهم با عملیات های گسترده شهرداری برای احیاء این پارک در حال به پایان رسیدن است.

,
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
 
 
,
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
 
 
,
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
 
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه