اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

رزمایش مدافعان حرم در تمامی شهرستانهای گرمسیری استان برگزار می شود

رزمایش مدافعان حرم در تمامی شهرستانهای گرمسیری استان برگزار می شود
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری رزمایش بزرگ مدافعان حرم با نام سردار شهید ستار اورنگ در شهرستانهای گرمسیری استان خبر داد و گفت: این رزمایش با حضور ده‌ها گردان رزمی و تخصصی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، سرهنگ جهانگیر انصاری ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بعد از گذشت 38 سال از عمر انقلاب اسلامی هنوز مردم یکپارچه و با وحدت کلمه و پشت سر ولایت فقیه ایستاده اند، اظهار کرد: همین وحدت و همدلی موجب شده تا گرگ های روزگار نتوانند هیچ گونه آسیبی به این کشور برسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با اشاره به اینکه حضور یکپارچه مردم در میادین و عرصه‌های مختلف باعث یاس و ناتوانی دشمن شده است، افزود: نیروهای نظامی مخلص و فدایی رهبر در ایجاد امنیت و آرامش در کشور سهم بسزایی داشته‌اند و خواهند داشت.

,

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: نیروهای نظامی ما همواره آمادگی خود را حفظ کرده‌اند که این آمادگی‌ها در قالب رزمایش‌های مختلف به نمایش گذاشته شده است.

,

سرهنگ انصاری ادامه داد: با هدف بالا بردن توان رزمی بسیج و آشنایی با تاکتیک‌ها و تکنیک‌های رزمی، دفاعی، نمایش اقتدار و صلابت گردان‌های بسیج رزمایش مدافعان حرم با نام سردار شهید ستار اورنگ تنها شهید مدافع حرم استان در شهرهای گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

,

وی با بیان اینکه این رزمایش در روزهای 5 و 6 اسفندماه پنج‌شنبه و جمعه در شهرستان‌های گچساران، باشت، چرام، لنده، بهمئی، و دهدشت برگزار می‌شود، افزود: دفاع از کوی و برزن، کمین و ضد کمین، پدافند دورادور، امداد و نجات و آرام‌سازی شهری، مقابله با ناامنی، مردم یاری و ضد هلی‌برن از اهداف این رزمایش بزرگ است.

,

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد گردان‌های شرکت کننده در این رزمایش را 30 گردان عنوان کرد و یادآور شد: این گردان‌ها شامل بیت‌المقدس، امام حسین(ع)، کوثر، گردان‌های حرفه‌ای و تخصصی تکاور، ادوات و توپخانه و پدافند است که از تیپ 48 فتح هستند.

,

وی افزود: در شهرستان‌ گچساران گردان‌های تخصصی تیپ به اضافه 12 گردان و تعداد 5 گردان از بسیج ناحیه مقاومت به تعداد 17 گردان خواهند بود.

,

این فرمانده نظامی گفت: در شهرستان باشت یک گردان، در بهمئی یک گردان و در چرام نیز یک گردان و در دهدشت 5  گردان و در لنده نیز یک گردان در این رزمایش حضور خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه