اخبار داغ

کارگردان نمایش سودای عشق

مبنای نمایش سودای عشق ولایت پذیری است

مبنای نمایش سودای عشق ولایت پذیری است
وی با اشاره به مسوولانی که بودجه های فرهنگی دریافت می کنند گفت :این مسوولان اگر خود کارهای فرهنگی انجام نمی دهند حداقل به جوانان هنرمند این شهر بها داده تا در زمینه فرهنگی کار کرده واین جوانان را حمایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای البرز ،حسام عبداللهی کارگردان نمایش سودای عشق با اشاره به اکران این نمایش که در ایام فاطمیه در تالار شهر الوندبرگزار می شود بیان کرد:مبنای نمایش سودای عشق عفاف ،حجاب و ولایت پذیری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای البرز ,

وی ضمن اشاره به تلاش دو تا سه ماه گروه برای اکران این نمایش عنوان کرد:این نمایش از دوم لغایت دوازدهم اسفند ماه سال جاری که مصادف با شهادت بانوی دو عالم فاطمه الزهرا (س) است ادامه داشته و محل اکران این نمایش تالار شهر الوند است.
عبداللهی ادامه داد:برای تهیه و اکران این نمایش ادارات و سازمان های مختلفی از جمله ناحیه سپاه امام رضا (ع)شهر ستان البرز ،شهرداری الوند و پایگاههای مقاومت بسیج و دفتر امام جمعه همکاری داشته اند که نقش وهمکاری انجمن نمایشی شهرستان البرز را در این بین نمی توان نادیده گرفت.
کارگردان نمایش سودای عشق با یاد آوری به اینکه نویسنده این نمایشنامه خود می باشد خاطر نشان کرد:به تصویر کشاندن مظلو میت خاندان پیامبر اکرم (ص)و اهل بیت یکی از اهداف بنده برای نوشتن این نمایشنامه بود
وی عنوان کرد:اهل بیت مظلومیت های فراوانی را متحمل شده تاشیعیان بتوانند راه درست آنها را شناخته و به سمت راه آنها که همان راه حق است گرایش پیدا کرده وحق را از باطل تشخیص بدهند
عبداللهی اضافه کرد:داعش که نشانی از ناحقی و باطل است تلاش فراوانی برای از میان برداشتن شیعه علی (ع) دارد که این مسئله می طلبد تمام افراد شیعه هوشیار بوده و با ایمان و هوشیاریشان همیشه بر باطل پیروز شوند.
این کارگردان الوندی تصریح کرد:دشمنان اسلام و شیعیان در تلاش هستند که منکر حضرت فاطمه الزهرا که همسر امام اول شیعیان و مادر ائمه اطهار می باشند شده که وظیفه تمام شیعیان است که شخصیت این بانوی نمونه در دو عالم را با هنر وقدرت و ایمانشان به تصویر کشانده ونام این بانوی بزرگ را در جهان پر آوازه کنند.
عبداللهی یاد آور شد:در نمایش سودای عشق ۱۵ هنرمند به ایفای نقش پرداخته و ۵ نفر نیز پشت صحنه نمایش به فعالیت مشغول بوده که نتیجه همکاری و زحمات این گروه نمایشی است که در تالار شهر الوند به صحنه رفته است.
وی با اشاره به هزینه های تولید این نمایش اضافه کرد :ناحیه سپاه امام رضا (ع)شهرستان البرز و پایگاههای مقاومت بسیج کمک شایانی در بودجه های اجرای این نمایش بر عهده گرفته اند.
این کارگردان الوندی افزود:بعضی از اداره ها و ستادها مانند ستاد فاطمیه شهر الوند و اداره تبلیغات شهرستان البرز که از جمله مسوولیت هایشان حمایت از نمایش های مذهبی می باشد به خوبی از این نمایش حمایت نکرده و انتظاری که از مسوولان می رود حمایت بیشتر از نمایش های مذهبی است.
عبداللهی با اشاره به اینکه استقبال مردم شهر الوند از نمایش سودای عشق خوب بوده اضافه کرد:امید است که این استقبال در روز های آتی بهتر وپربار تر باشد.
وی با اشاره به مسوولانی که بودجه های فرهنگی دریافت می کنند گفت :این مسوولان اگر خود کارهای فرهنگی انجام نمی دهند حداقل به جوانان هنرمند این شهر بها داده تا در زمینه فرهنگی کار کرده واین جوانان را حمایت کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه