اخبار داغ

صدور 200 کارت همیار پلیس در ابوموسی

صدور 200 کارت همیار پلیس در ابوموسی
رئیس پلیس راهور ابوموسی گفت: امسال 200 نفر از دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی به عنوان همیار پلیس شناخته و برایشان کارت شناسایی صادر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافذ آنلاین، سروان جعفر شریف زاده، رئیس پلیس راهور شهرستان ابوموسی گفت: 200 نفر از  دانش آموزان ابوموسی پس از گذراندن آموزش های مقدماتی راهنمایی و رانندگی موفق به اخذ گواهینامه همیار پلیس شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , نافذ آنلاین, ، , سروان جعفر شریف زاده، رئیس پلیس راهور شهرستان ابوموسی گفت: 200 نفر از  دانش آموزان ابوموسی پس از گذراندن آموزش های مقدماتی راهنمایی و رانندگی موفق به اخذ گواهینامه همیار پلیس شدند.,
 رئیس پلیس راهور شهرستان ابوموسی اظهار کرد:  طرح همیار پلیس ویژه دانش آموزان دوره های ابتدایی و راهنمایی با اهداف ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی و ترافیک و تقویت انضباط اجتماعی در بین دانش آموزان و اولیاء آنان، تقویت روحیه مسئولیت پذیری، خودباوری و اعتماد به نفس در دانش آموزان ، آموزش و آشنایی دانش آموزان با موارد ایمنی و ترافیک، نهادینه کردن رعایت و احترام به قوانین اجتماعی بین دانش آموزان و اولیا ء آنان و کاهش تخلفات رانندگی اجرا می شود.
,
 
,
شریف زاده افزود: همیار پلیس به دانش آموزی اطلاق می گردد که پس از کسب آموزش های لازم وظیفه دارد در صورت مشاهده تخلفات حادثه ساز راننده وسیله نقلیه ای که سرنشین آن می باشد،  با رعایت احترام و لحنی مؤدبانه موارد خلاف را به ایشان یادآوری و در صورت لزوم گزارش نماید.
,
 
,
وی با اشاره به این نکته که باید فرهنگ ترافیک از همان دوران کودکی به آینده سازان ایران اسلامی آموزش داده شود، گفت: بدون تردید آموزش این فرهنگ در دوران کودکی می تواند اثرات مهمی را در ارتقای فرهنگ ترافیکی داشته باشد.
,
 
,
 رئیس پلیس راهور شهرستان ابوموسی  عنوان کرد: آشنایی دانش آموزان به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، کاهش حوادث رانندگی، استفاده از کمربند ایمنی، عدم استفاده از تلفن همراه، استفاده از کلاه ایمنی و عدم عبور از چراغ قرمز از وظایف همیاران پلیس بوده که به خانواده های خود نیز تذکر و یادآوری می کنند.
,
 
,
شریف زاده با تأکید بر این امر که آموزش فرهنگ ترافیک در کاهش تصادفات رانندگی بسیار موثر خواهد بود، تصریح کرد: هر یک از کودکان و دانش آموزان می توانند به عنوان یک همیار و همراه پلیس در ارتقای فرهنگ ترافیک تلاش کنند.
,
, , , , , , , , , , ,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه