اخبار داغ

با مغلوب شدن مقابل تیم اراک؛

مهدیشهر نائب قهرمان مسابقات هاکی امید کشور شد

مهدیشهر نائب قهرمان مسابقات هاکی امید کشور شد
تیم هاکی امید مهدیشهر در فینال مسابقات نائب قهرمانی هاکی امید کشور به مصاف تیم اراک رفت و با واگذاری نتیجه نائب قهرمان این دوره از مسابقات شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نیزوا، مسابقات هاکی قهرمانی امیدهای کشور جام فجر در دو گروه در اراک برگزار شد که تیم هاکی امید مهدیشهر نماینده استان سمنان با تیم های نقده(آذربایجان غربی)، تبریز(آذربایجان شرقی)، اصفهان، قم، سیستان وبلوچستان و زنجان هم گروه شد و توانست با اقتدار در مقابل هر 6 تیم به پیروزی برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

تیم هاکی مهدیشهر با کسب 18 امتیاز در میان هم گروههای خود صدر نشین شد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد و با تیم گرگان(گلستان) به رقابت پرداخت که در پایان بازی در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی دست یافت و به فینال بازی ها رسید.

,

در بازی فینال تیم مهدیشهر در مقابل تیم اراک(مرکزی) قرار گرفت که نتیجه بازی  1-1 مساوی شد اما در ضربات پنالتی تیم اراک با گل خود توانست حریف را از میان بردارد و در نهایت تیم مهدیشهر با نتیجه 2-1 مغلوب تیم اراک شد و به نائب قهرمانی رضایت داد.

,

تک گل تیم مهدیشهر در بازی فینال را سید رسول ساداتبه ثمر رساند.

,

عارف حامدی، مرتضی بینایی، احسان صحرایی،علی رضا حیدریان، محمد علی صالحی پور، سید رسول سادات، مهدی شهمیرزادی، ذبیح الله راه چمنی، محمد رضا حیدری،آرمین کسائیان، امیر حسین پارسا، داریوش دوستمحمدی،علی عباسعلی سنگسری و حسن مغانی بازیکنان تیم امید مهدیشهر در این مسابقات بودند و کادر فنی تیم را نیز ابراهیم تبیانیان،امیر اسکندریان، محمد رضاسعیدیه و پیمان بلوریبر عهده داشتند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه