اخبار داغ

وزیر ارتباطات و فن آوری در اردبیل:

فکر می‌کردیم تمام تحریم ها در سال اول لغو خواهد شد!/ سقف استخدام دولتی پر شده است

فکر می‌کردیم تمام تحریم ها در سال اول لغو خواهد شد!/ سقف استخدام دولتی پر شده است
وزیر ارتباطات و فن آوری گفت: ظرفیت استخدام در بخش دولتی به حد اقل رسیده و باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، محمود واعظی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل با اشاره به اینکه سیاست دولت از اول با وجود محدودیت ها توسعه در تمامی بخش ها بوده اظهار داشت: تا پایان امسال تمام روستاهای بالای 20 خانوار از گاز بهره مند خواهند شد و اعتبار خوبی به این منظور لحاظ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

واعظی رساندن زیر ساخت های برخورداری روستاییان از اینترنت پر سرعت را از اقدامات جدی این وزارتخانه برشمرد و افزود: ایجاد خدمات اینترنت پرسرعت در روستاها به طور جدی دنبال می شود.

,

وزیر ارتباطات از توجه دولت به جلوگیری از مهاجرت به شهرها و کلان شهرها خبر داد و افزود: در راستای این سیاست طرح های عمرانی مهم و با درصد فیزیکی بالا تکمیل شده و خدمات و برخی امکانات در روستاها فراهم شد، که آب رسانی یکی از این اقدامات بود.

,

وی ادامه داد: تحریم های نفتی برداشته شده و فروش آن بالا رفته طوری که نزدیک به سه میلیون بشکه صادرات شده و در صورت تداوم آن درآمد و عمرانی بیشتر عاید خواهد شد.

,

وی در پایان سخنان خود از تکمیل شدن سقف استخدامی های دولتی خبر داد و گفت: ظرفیت استخدام در بخش دولتی به حد اقل رسیده و باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.

,

واعظی مدعی شد: در سال جاری 1 میلیون و 200 هزار نفر شاغل شده اند که سهم دولت از ایجاد شغل 700 هزار نفر است.

,

وزیر ارتباطات و فن آوری کشور در سفر به اردبیل و در جلسه شورای اداری استان تصریح کرد: بسیاری از فرصت های شغلی ایجاد نشده و برای رفع بیکاری باید بر سیاست های اقتصاد مقاومتی و فعال شدن واحدهای تولیدی راکد و تقویت آن تکیه کرد.

,

وزیر ارتباطات دولت یازدهم تصریح کرد: ابتدا فکر می کردیم که تمام تحریم ها در یک سال اول لغو خواهد شد ولی این موضوع محقق نشد، اما باج ندادن ایران به قدرت های جهان و قدرت سیاست خارجی ایران به دنیا اثبات شد.

,

واعظی در ادامه و در بخش دیگری از سخنان خود به عصبانیت ترامپ از برجام پرداخت و اظهار داشت: تیم مذاکره کننده در برنامه خود با قدرت های برتر جهان رهنمودهای رهبری را بکار گرفت و اکنون اسرائیل تلاش می کند تا برجام لغو شود.

,

انتهای خیر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه