اخبار داغ

در دانشگاه آزاد آزادشهر برگزار شد؛

سومین همایش ملی دستاوردهای نوین در علوم کشاورزی و صنایع غذایی

سومین همایش ملی دستاوردهای نوین در علوم کشاورزی و صنایع غذایی
سومین همایش ملی دستاوردهای نوین در علوم کشاورزی و صنایع غذایی امروز ۴ اسفند ۹۵ در دانشگاه آزاد آزادشهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تیتر آزاد، سومین همایش ملی دستاوردهای نوین در علوم کشاورزی و صنایع غذایی امروز ۴ اسفند ۹۵ در دانشگاه آزاد آزادشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر آزاد,

در این هماش مهندس میرعمادیان رئیس برنامه ریزی صنایع تبدیلی و تکمیلی وزارت جهاد کشاورزی، مهندس نقاش رئیس فدراسیون صنایع غذایی ایران و دکتر حداد خداپرست عضو سابق هیئت علمی گروه علوم صنایع غذایی دانشگاه فردوسی مشهد برای حاضران سخنرانی کردند.

,

شیمی و بیوشیمی مواد غذایی، فرآوری مواد غذایی، بهداشت و کنترل کیفیت مواد غذایی، میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی در صنایع غذایی، زراعت و کشاورزی، شیلات و آبزیان , دام و طیور از محور های اصلی این همایش بود.

,

این همایش با مشارکت مرکز تحقیقات صنایع غذایی واحد آزادشهر , باشگاه پژوهشگران جوان واحد آزادشهر ، سایت نمایه کنفرانس‌های کشور (CIVILICA) و سایت پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)برگزار شد.

,

تعداد مقالات رسیده به این همایش 180 مقاله بود و از این بین ۱۶۰ مقاله انتخاب شد که 20 مقاله منتخب بصورت سخنرانی و ۱۴۰ مقاله بصورت پوستر ارائه شد.

,

چند کارخانه از تولید کنندگان فراورده های لبنی ، فراورده های طیور و گوشتی در استان و شرکت کشت باف گیاهان تزیینی در غرفه های این همایش شرکت داشتند.

,

گفتنی است این واحد دانشگاهی تاکنون 13 همایش ملی برگزار کرده است.

,

1

, 1,

2

, 2,

3

, 3,

4

, 4,

5

, 5,

6

, 6,

7

, 7,

8

, 8,

9

, 9,

10

, 10,

11

, 11,

12

, 12,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه