اخبار داغ

معاون فرمانداری شهرستان صحنه:

بانکها موتور محرکه سرمایه گذاری شهرستان ها هستند

بانکها موتور محرکه سرمایه گذاری شهرستان ها هستند
معاون فرمانداری شهرستان صحنه گفت: نقش بانکها در توسعه شهرستان یک نقش بی بدیل است و در واقع بانکها موتور محرکه سرمایه گذاری شهرستان هستند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از امروله، جلسه شورای بانکهای شهرستان صحنه به ریاست معاون فرماندار شهرستان وبا حضور جمعی از مسوولین دستگاههای اجرایی وروسای بانکهای شهرستان صحنه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله,

 

,

در این جلسه کرمعلی زارعی  با اشاره به اهمیت ونقش بانکها در توسعه شهرستان اظهار داشت : نقش بانکها در توسعه شهرستان یک نقش بی بدیل است و در واقع بانکها موتور محرکه سرمایه گذاری شهرستان هستند .

,

 

,

وی در ادامه افزود : با توجه به نیاز شهرستان به توسعه ، نقش بانکها وتاثیر گذاری آنها بر روی توسعه بویژه بخشهای مختلف کشاورزی ، صنعت و... بسیار زیاد می باشد و با قاطعیت می توان گفت توسعه شهرستان بدون همکاری وتعامل بانکها امکانپذیر نیست .

,

 

,

زارعی در ادامه افزود : بانکها باید با مردم ودستگاههای اجرایی شهرستان تعامل وهمکاری خوبی داشته باشند وضمن حذف موارد بروکراسی پیچیده اداری و با رعایت ضوابط ومقررات در جهت رفع مشکلات مردم و پیشرفت وتوسعه شهرستان حرکت کنند . وی اظهار کرد: تامین منابع مالی برای افراد، شرکت ها و سرمایه گذاران به عهده بانکهای عامل است.

,

 

,

معاون فرماندار ، اولویت و دغدغه اصلی مسوولان شهرستان را حل مشکلات بیکاری و ایجاد اشتغال دانست و گفت: این مهم با همدلی، همفکری، ارتباط مسوولان و پاسخگویی منطقی به مردم میسر می شود.

,

 

,

معاون فرماندار فلسفه مسئولیت ها در نظام اسلامی خدمتگذاری به مردم دانست و و عنوان داشت: در این دوره کوتاه که افتخار خدمتگذاری به مردم را داریم باید برای رفع مشکلات آنان و توسعه منطقه تلاش کنیم.

,

 

,

کرمعلی زارعی تصریح کرد: بانکهای عامل باید با جذب صحیح اعتبارات و استفاده از آن در راستای تامین مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان با متولیان امر همکاری و مساعدت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه