اخبار داغ

شهید گمنام میهمان میبدی ها می‌شود

شهید گمنام میهمان میبدی ها می‌شود
شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در میبد تشییع و در دانشگاه آیت الله حائری تدفین می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد در مصاحبه با خبرنگار میبد خبر، بیان داشت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه  (س) شهر میبد و دانشگاه آیت الله حائری میبد میزبان و پذیرای گمنام می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میبد خبر,

وی افزود: عصر روز یکشنبه 8 اسفند ماه، مراسم استقبال از شهید گمنام در میدان آیت الله خامنه ای برگزار و سپس پیکر مطهر شهید گمنام به معراج شهدای سالن شهدای بسیج میبد منتقل می شود.

,

فرمانده سپاه میبد ادامه داد: مراسم شبی با شهدا در دانشگاه آیت الله حائری برگزار می شود و مراسمی سه شنبه 10 اسفند با حضور پیکر مطهر شهید گمنام در مصلی آیت الله اعرافی(ره) برپا می شود.

,

فلاح تصریح کرد: مراسم اصلی و تشییع و تدفین ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 11 اسفندماه با حضور مردم شهید پرور و دانشجویان میبد از محل حوزه یک ثارالله به طرف میدان شهرداری برگزارو شهید گمنام در دانشگاه آیت الله حائری تدفین خواهد شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد در پایان با دعوت از اقشار مختف مردم میبد برای شرکت در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام عنوان کرد: بی شک استقبال بی‌سابقه و گسترده مردم شهید پرور میبد و خانواده‌های شهدا و ایثارگران بار دیگر پایبندی و دلدادگی به راه شهیدان و تجدید پیمان با آرمان های انقلاب را نشان خواهد داد.

,

انتها پیام /اد

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه