اخبار داغ

بمناسبت ایام فاطمیه؛

نمایش مذهبی داغ مسمار در بافق اجرا می شود

نمایش مذهبی داغ مسمار در بافق اجرا می شود
نمایش مذهبی داغ مسمار که تلاشی از گروه هنری و مذهبی فانوس شب میباشد تمرینات آن از یک ماه قبل شروع شده و در ایام فاطمیه اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بافق خبر؛ امیرعلی رسولی فرد کارگردان نمایش مذهبی داغ مسمار گفت: نمایش مذهبی داغ مسمار که ماجرای شهادت حضرت زهرا (س) را روایت می‌کند، از یک ماه قبل تمرینات آن در تکیه انصار المهدی شهرستان بافق آغازشده است و برای اجرا در ایام فاطمیه آماده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بافق خبر؛ ,

وی افزود: این نمایش که تلاشی از گروه هنری، مذهبی فانوس شب است با استفاده از نورپردازی و افکت اجرا خواهد شد که نورپردازی آن را آقایان امیررضا کریم زاده و محمد کریمیان و افکت آن را آقای عرفان مرشد زاده بر عهده خواهند داست.

,

رسولی فرد در ادامه درباره هنرمندان این نمایش گفت: داغ مسمار با هنرمندی آقایان: رسول صبوحی، امین رحیمی پور، محسن رضایی، علی طالعی، ابوالفضل درخشان مهر، فرزاد یوسفی، مصطفی قانعی، یوسف ابوالحسنی، پوریا زحمتکش، محمد خالق دادی، حسین برزگری، حسن حیدری، یاسین کریمیان و خانم‌ها: معصومه طالعی، زهرا تشکری، فاطمه تشکری، زهرا محمودی، انیس مرشد زاده، رقیه خواجه رحیمی، محدثه حاجی‌زاده، فاطمه ایرانی، حدیث محمودی، مبینا زارع زاده، آیدا خالق دادی، مریم ابراهیمی، اسما کارگران و نازنین محمدی زاده به روی صحنه خواهد رفت.

,

مدیرگروه هنری فانوس شب بیان داشت: مدیریت اجرایی را در این کار آقای محمدرضا جلالی، مدیریت فرهنگی و روابط عمومی آقای محسن دهقان، آهنگسازی آقای امیرعلی رسولی، نوازندگی مهدی ابراهیمی و سرپرستی خواهران را خانم حکیمه زینلی بر عهده خواهند داشت.

,

وی در پایان گفت: از مداحان گرامی آقایان امیرحسین آزاد، وحید سرداری، مجید نورمحمدی که مداحی و صوت کار را بر عهده داشتند تشکر می‌کنم و برای آنان آرزوی موفقیت دارم.

,

انتهای پیام/م.م

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه