اخبار داغ

معاونت ستاد مردمی عفاف و حجاب استان یزد:

«حجابان» مجموعه‌ای برای ترویج حجاب و حمایت از تولید ملی/ یزد اولین شهر ارائه‌کننده بسته حجاب کودک است

«حجابان» مجموعه‌ای برای ترویج حجاب و حمایت از تولید ملی/ یزد اولین شهر ارائه‌کننده بسته حجاب کودک است
معاونت ستاد مردمی عفاف و حجاب استان یزد گفت: فروش محصولات ایرانی و اسلامی و رفع نیاز بانوان برای خرید از مکانی که احکام اسلامی در آن رعایت شود و همچنین اجناس از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار باشد دلیل تاسیس فروشگاه حجابان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاونت ستاد مردمی عفاف و حجاب استان یزد در گفتگو با یزدندا گفت: فروش محصولات ایرانی و اسلامی و رفع نیاز بانوان برای خرید کردن از مکانی که احکام اسلامی در آن رعایت شود و فروشندگان آن بانو بوده و همچنین اجناس از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار باشد دلیل تأسیس فروشگاهه حجابان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدندا,

«ملکه محمدیان» اظهار کرد: بنا به درخواست اعضا مبنی برداشتن مکانی مناسب با فروشنده‌ای با ظاهر اسلامی برای خرید ملزومات حجاب اتاقی در ستاد عفاف و حجاب به این امر اختصاص دادیم و این ایده موجب شکل‌گیری مجموعه حجابان شد زیرا زنان عفیف و باحجاب نمی‌خواستند از مغازه‌هایی خرید کنند که خانم‌ها هیچ اسراری به رعایت حجاب ندارند.

,

وی اذعان کرد: اکنون مجموعه حجابان در طبقه فوقانی بازارچه فیروزه دایر شده و سعی کرده در تحقق اقتصاد مقاومتی با فروش محصولات ایرانی گام مؤثری بردارد.

,

محمدیان ادامه داد: در این بازارچه به‌صورت مستقیم برای 10 نفر اشتغال‌زایی شده است و البته در تولیدی ها نیز که محصولات از آن‌ها خریداری می‌شود تا بیشتری ارتزاق می‌کنند.

,

مدیر فروشگاه حجابان گفت: مانتوها ایرانی اسلامی در این مجموعه کاملاً تولید ایران هستند، یعنی مدل، پارچه و دوخت همه بومی است؛ همچنین بیش از 79 مدل چادر نیز در مجموعه وجود دارد.

,

وی افزود: قواره‌های چادر ایرانی نیز که به‌تازگی در ایران تولیدشده به قیمت 55 و 59 هزار تومان به فروش می‌رسد که به‌تازگی نمایندگی این چادر را گرفته‌ایم.

,

محمدیان اذعان کرد: انواع مختلف ست‌های خانگی که باکارهای ترک رقابت می‌کنند و همچنین ست‌های کودک و لباس‌زیر و ست‌های زنانه ایرانی نیز در بازارچه موجود است.

,

وی خاطرنشان کرد: حجابان اولین مرکز تخصصی حجاب کودک در کشور است که پک کامل برای حجاب کودکان ارائه داده است.

,

مدیر فروشگاه حجابان بابیان اینکه همه توان خود را برای حمایت از تولید ملی و ترویج فرهنگ حجاب به کار گرفته‌ایم گفت: اگر افراد مایل باشند ی توانند با مبلغ 20 هزار تومان در طرح نذر فرهنگی شرکت کنند و ما این مبلغ و 10 هزار تومان نیز از سوی خود مجموعه تخفیف قائل شده و برای کسانی که دوست دارند چادر داشته باشند به‌خصوص دانشجویان و امکان خرید ندارند، چادر تهیه می‌کنیم؛ افرادی که مایل هستند می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

,

وی افزود: استقبال مردم از کالای ایرانی خیلی خوب بوده و روند سعودی دارد که بعد از حادثه پلاسکو این روند افزایش‌یافته است.

,

محمدیان عنوان کرد: سعی کرده‌ایم همه‌چیز اسلامی باشد یعنی حتی حسابدار که مرد است بعد از رفتن خانم‌ها به فروشگاه می‌آید و حداکثر سودی هم که رو اجناس می‌کشیم 20 تا 25 درصد است.

,

وی اذعان کرد: ستاد مردمی عفاف و حجاب استان یزد 800 عضو دارد که در سامانه عفاف و حجاب عضو شده‌اند و از برنامه‌های ستاد مشاوره در خصوص عفاف و حجاب در مدارس و به علاقه‌مندان رعایت حجاب صحیح است.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه