اخبار داغ

امام جماعت ابوموسی؛

فاطمه زهرا (س) الگوی جاودانه زنان عالم است

فاطمه زهرا (س) الگوی جاودانه زنان عالم است
امام جماعت ابوموسی بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی جاودانه زنان عالم است،اظهار کرد: شخصیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اسوه و الگویی کامل برای تمام زنانی است که عاشق عفت و فضیلت می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافذ آنلاین، حجت الاسلام شیرزاد حسنی امام جماعت ابوموسیبا بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی جاودانه زنان عالم است،گفت: شخصیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اسوه و الگویی کامل برای تمام زنانی است که عاشق عفت و فضیلت می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافذ آنلاین,

امام جماعت ابوموسی اظهار کرد: دین مبین اسلام، فاطمه زهرا سلام اللَّه علیها -بزرگترین زن تاریخ بشر- را به عنوان نمونه و اسوه‌ زن معرفی می کند.

,

حسنی با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) در تمام امور زندگی به‌ ویژه دفاع از حریم امامت و ولایت بهترین‌ها بودند؛ افزود: یکی از شخصیت‌هایی که می‌تواند برای همه زنان جهان الگو قرار گیرد شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) است.

,

وی بیان کرد: یهره مندی حضرت فاطمه(س) از عصمت یکی از دلایل الگو بودن ایشان برای جهانیان است زیرا کسی که معصوم باشد خطا، لغزش و نسیان ندارد و تمام کارهایش بر اساس ثواب و صحیح است.

,

امام جماعت ابوموسی تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگو برای زنان امروزی در زمینه های علم و دانش، حجاب و حیا، ازدواج و معیارهای انتخاب شوهر، فنون شوهرداری و تربیت فرزند، کمک به اقتصاد خانواده، حضور زن در عرصه اجتماع و سیاست و سخنوری و ... است.

,

حسنی عنوان کرد: یکی از بزرگ ترین درس های عملی از حضرت زهرا(س) حضور فعّال در صحنه های اجتماعی سیاسی با حفظ عفّت و حجاب و ارزش های وجودی زن است که در انقلاب اسلامی، جلوه یافت و الگویی برای زنان مسلمان در سطح جهان گردید.

,

وی گفت: جایگاه و مقامات دختر مکرّم پیامبرِ اعظم(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س) نزد پروردگار از نزول آیـــه تطهیر، آیه مباهله، آیه مودّت و سوره کوثر به دست می آید. شخصیتی که بر طبق آیه تطهیر از هر گونه ناپاکی، منزّه هست و بر طبق سوره کوثر منبع و مصداق خیر کثیر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه