اخبار داغ

مدیر کمیته امداد شهرستان سنقر خبر داد؛

پرداخت بیش از ۳ میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به جوانان مددجو سنقری

پرداخت بیش از ۳ میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به جوانان مددجو سنقری
مدیر کمیته امداد شهرستان سنقروکلیایی گفت : طی سال جاری ۱۳۳ نوعروس و ۱۲ بانوی مددجو از کمک هزینه خرید جهیزیه ۲۰ میلیون ریالی و ۳۳ پسر تحت حمایت نیز از هدیه ازدواج ۱۰ میلیون ریالی این نهاد بهره مند شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا صفدر امجدیان در گفتگو با سهیل سنقر اظهار داشت: مدیر کمیته امداد شهرستان سنقروکلیایی گفت : طی سال جاری ۱۳۳ نوعروس و ۱۲ بانوی مددجو از کمک هزینه خرید جهیزیه ۲۰ میلیون ریالی و ۳۳ پسر تحت حمایت نیز از هدیه ازدواج ۱۰ میلیون ریالی این نهاد بهره مند شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سهیل سنقر,

 

,

مدیر کمیته امداد شهرستان سنقر با بیان اینکه کمیته امداد به نوعروسان و بانوان مددجو کمک هزینه خرید جهیزیه و به پسران تحت حمایت هدیه ازدواج پرداخت می کند، گفت: سه میلیارد و ۴۶ میلیون ریال اعتبار از ابتدای سال جاری تاکنون به ازدواج جوانان مددجو و نیازمند سنقری تخصیص داده شده است.

,

 

,

امجدیان یادآور شد : امسال ۱۷۸ فقره کمک هزینه ازدواج  به جوانان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سنقر پرداخت شده است.

,

 

,

به گفته امجدیان طی سال جاری ۱۳۳ نوعروس و ۱۲ بانوی مددجو از کمک هزینه خرید جهیزیه ۲۰ میلیون ریالی و ۳۳ پسر تحت حمایت نیز از هدیه ازدواج ۱۰ میلیون ریالی این نهاد بهره مند شده اند.

,

 

,

وی با بیان اینکه کمک هزینه ازدواج از محل کمک های مردمی و اعتبارات امدادی تامین می شود، اظهار کرد: هم اکنون تعدادی از جوان مددجو در شهرستان سنقر در انتظار دریافت کمک هزینه ازدواج هستند که امید می رود با کمک خیران این جوانان نیز راهی خانه بخت شوند.

,

 

,

مدیر کمیته امداد شهرستان سنقر با اشاره به اینکه این نهاد باهدف ارتقاء سطح آگاهی زوج های جوان مددجو کارگاه های پیش از ازدواج برگزار می کند، خاطرنشان کرد: ارائه مشاوره های رایگان ازدواج از دیگر خدمات کمیته امداد به شمار می رود که به جوانان مددجو  ارائه می شود.

,

 

,

شایان ذکر است، هم اکنون سه هزار و ۶۰۰ خانوار مددجو در شهرستان سنقر با جمعیت بیش از هفت هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد هستند.

,
 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه