اخبار داغ

در قالب اردوهای راهیان نور؛

بیش از دویست دانش آموز جوانرودی راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند

بیش از دویست دانش آموز جوانرودی راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند
بیش از دویست نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان جوانرود، در قالب اردوی راهیان نور راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جوانرود هه وال،  بیش از دویست نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان جوانرود، در قالب اردوی اردوی سه روزه راهیان نور، راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جوانرود هه وال,

 

,

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه جوانرود در این زمینه اظهار داشت: بیش از دویست نفر از دانش آموزان دبیرستانهای امیرکبیر، نبی اکرم(ص)، طالقانی، معراج، شاهد، معلم و ادیب شهرستان جوانرود طی آیینی بدرقه و برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور راهی این مناطق شدند.

,

 

,

سرگرد محمد حسین کرمی تصریح کرد: هدف از برگزاری این اردوها ، آشنایی دانش آموزان با رشادتها و ایثارگریهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است و دانش آموزان شرکت کننده در این اردو به مدت سه روز از مناطق عملیاتی و یادمان های اروند، هویزه، فتح المبین، شلمچه در جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

,

 

,

وی ادامه داد: برگزاری برنامه های فرهنگی مناسبی برای  شرکت کنندگان در این اردو از جمله مسابقات فرهنگی، نصب تصاویری از شهدای بومی در اتوبوسها و ... در نظر گرفته شده است که در این اردو برگزار خواهند شد.

,

 

,

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه جوانرود خاطر نشان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور می تواند بسترهای لازم را برای ارتقاء نگرش دانش آموزان نسبت به ارزش ها و آرمان های والای شهیدان و جانبازان دوران دفاع مقدس وآشنایی آنان با جلوه های ایثار و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فراهم نماید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه