اخبار داغ

نمایندگان رودان در لیگ برتر فوتبال استان ؛

برد اتحاد و شکست پرسپولیس بیکاه در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال هرمزگان

برد اتحاد و شکست پرسپولیس بیکاه در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال هرمزگان
در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال هرمزگان دو نماینده رودان تیم اتحاد حریف خود را شکست و تیم پرسپولیس بیکاه با شکست متوقف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودان نیوز؛  هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال استان با انجام شش دیدار پیگیری شد ( با نتیجه اتحاد رودان ۴-۱ اتحاد بندر پل) با پیروزی تیم اتحاد رودان و باخت پرسپولیس بیکاه مقابل حریفان خود همراه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودان نیوز,  هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال استان با انجام شش دیدار پیگیری شد ( با نتیجه اتحاد رودان ۴-۱ اتحاد بندر پل) با پیروزی تیم اتحاد رودان و باخت پرسپولیس بیکاه مقابل حریفان خود همراه بود.,

شاگردان حمیدرضا گارگر در تیم اتحاد رودان که از امتیاز میزبانی بهره مند بودند توانستند در همان نیمه اول با گل به خودی بازیکن تیم اتحاد بندر پل پیش بیفتدو با شروع نیمه دوم باز هم این تیم اتحاد رودان بود که توسط امیر فتح آبادی به گل دوم رسید.

,

در ادامه تیم اتحاد پل روی ضرب ایستگاهی به گل رسید و نتیجه را ۲ بر یک کرد و حملاتی روی دروازه اتحاد تدارک دید اما تیم اتحاد رودان توانست روی ضد حملات بهره لازم را ببرد و ۲ گل را توسط مهدی حیدرنسب و یاسر ضعیفی به ثمر برساند. این دیدار که پرگلترین بازی هفته بود با نتیجه ۴ بر یک به پایان رسید وتیم اتحاد رودان  با کسب ۳ امتیاز این دیدار با ۳۱ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

,

پرسپولیس بیکاه ۰-۳ لمزان بندر لنگه

,

تیم پرسپولیس بیکاه در ورزشگاه شهدای بیکاه میزبان تیم لمزان بندر لنگه بود که با دریافت ۳ گل (کیومرث قاسمی، غفور قاسمی، مهدی آقایی) بازی را واگذارنمود و با ۱۱ امتیاز در انتهای جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفت که نیاز است تیم پرسپولیس بیکاه برای بقاء در لیگ برتر استان امتیازهای بیشتری را کسب نماید.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه