اخبار داغ

فرماندار سیاهکل:

مشکل آذوقه و سوخت در کشتی گیرچاک وجود ندارد/ کولاک راه روستاهای باز شده دیلمان را می بندد

مشکل آذوقه و سوخت در کشتی گیرچاک وجود ندارد/ کولاک راه روستاهای باز شده دیلمان را می بندد
اسلامی گفت: با تماس تلفنی با دهیار کشتی گیرچاک وضعیت روستا را از وی جویا شدم که اعلام کرد مشکل سوخت و آذوقه در این روستا وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا اسلامی بامداد امشب پس از بازدید میدانی از بخش دیلمان و پیرکوه در گفتگو با خبرنگار درسیاهکل اظهار داشت: به دلیل بارش برف  شدید در مناطق مختلف شهرستان سیاهکل به ویژه دیلمان و پیرکوه، عملیات برف روبی در این کوهستانی همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درسیاهکل,

وی خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی راهداران؛ راه ارتباطی روستاهای کارسنگ، آسیاب سر، گیلارکش، لیه چاک، جاران، لرده و کمنی باز هستند.

,

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه راه ارتباطی روستاهای سیاه کاربن، میان مرز، تالشکل و کشتی گیرچاک هرکدام ۲ الی سه مرحله باز شده اما به دلیل وجود کولاک به صورت مجدد بسته شده اند، گفت: ماشین آلات راهداری تا عادی شدن وضعیت و باز شدن کامل مسیرهای ارتباطی این روستاها در منطقه حضور دارند.

,

اسلامی در پاسخ به خبرنگار درسیاهکل مبنی بر اینکه آیا آذوقه و سوخت در روستای کشتی گیرچاک وجود دارد، تصریح کرد: با تماس تلفنی با  دهیار کشتی گیرچاک وضعیت روستا را از وی جویا شدم که اعلام کرد مشکل سوخت و آذوقه در این روستا وجود ندارد.

, درسیاهکل,

وی ابراز کرد: روستاهای هفت بند و سرده دره در مسیر روستای کمنی قرار دارند و از خطوط فرعی و انشعابی به شمار می آیند که با تلاش راهداران به زودی راه ارتباطی آنها نیز باز می شود.

,

فرماندار سیاهکل گفت: به دلیل همکاری با فرمانداری رودسر؛ رستای عینی، وربن و سورطله که از توابع شهرستان رودسر می باشند به دلیل نزدیکی با روستاهای شهرستان سیاهکل توسط نیروهای راهداری سیاهکل بازگشایی می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه