اخبار داغ

مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان کهگیلویه مطرح کرد:

برگزاری 50 دوره آموزشی با موضوع گفتمان دینی در مدارس/برگزاری20 کارگاه‌ آموزشی پیشگیری اعتیاد در کهگیلویه

برگزاری 50 دوره آموزشی با موضوع گفتمان دینی در مدارس/برگزاری20 کارگاه‌ آموزشی پیشگیری اعتیاد در کهگیلویه
مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه، در قالب های مختلف از جمله گفتمان های دینی در مجالس تاکنون بیش از 50 کارگاه آموزشی پاسخگویی به شبهات و رفع نیازهای معنوی مورد نیاز مدارس، داشتیم، گفت: کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد بیش از 20 دوره برگزار کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید حسین اسماعیلی مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان کهگیلویه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد با حضور بانوان و آقایان مسئول هیئات مذهبی دیشموک برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه, سید حسین اسماعیلی مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان کهگیلویه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد با حضور بانوان و آقایان مسئول هیئات مذهبی دیشموک برگزار شده است.,

وی افزود: این کار با هدف آشنایی مسئولان هیئات مذهبی نسبت به مسائل موضوع ذکر شده و انتقال آن به مردم به ویژه نسل جوان جهت استفاده صورت پذیرفت.

,

مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: در این کارگاهها از اقای شکرایی استاد سازمان بهزیستی استفاده می کنیم و ان شاء الله این روند ادامه دارد.

,

اسماعیلی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین کارگاههای به ویژه برای نسل جوان با اهمیت است، اذعان کرد: از طرف مدیریت تبلیغات استان ابلاغ شده است که تا قبل از پایان سال در راستای برنامه سرکشی از مناطق مختلف در استان، آیت الله ملک حسینی بهمراه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی به دیشموک سفر می کنند.

,

مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان کهگیلویه بیان کرد: هیچ هیئتی مذهبی در شهرستان تاکنون تحت نظر کمک های مالی اداره تبلیغات و یا حتی اداره امور اوقاف نبوده و همه از محل فعالیت و نذورات مردمی وتلاش  مسئولان هیئت های مذهبی اداره می شود.

,

وی با بیان اینکه، در قالب های مختلف از جمله گفتمان های دینی در مجالس تاکنون بیش از 50 کارگاه آموزشی  پاسخگویی به شبهات و رفع نیازهای معنوی مورد نیاز مدارس، داشتیم، گفت: همچنین در شهرستان بیش از 20کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد برگزار کردیم.

,

اسماعیلی گفت: این کارگاه های اموزشی تا پایان سال به ویژه در مساجد شهر دهدشت و حتی در برخی بخش ها ادامه دارد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه